Help ik wil toch wat advies !!

D

Deleted member 17038

Guest
Dan geen monster jam en the cube maar wel super 6-19? Eventueel Mt etna fontein erbij. Zakje vuurpijltjes of een losse? Die golden crown en solid kan ik je wel aanraden!

ifeelfine

Registered User
aangezien ik ze ook in mijn collectie heb zitten weet ik zeker dat je er een leuke jaarwisseling mee hebt, stel je alleen niet al te veel voor dan de Extermenator, nogal een vaag ding maar dat is mijn persoonlijke smaak

veel plezier ermee !!!

Pep78

Registered User
die x-terminator krijg ik ook bij m'n bestelling, heb je er toch nog een 500gr bij staan! Die is iig veel beter dan die sky action rommel ;-)
Jammer dat ze de concerto rosso niet verkopen, die zou er nog leuk bij passen door zijn fluitje.

Poziloc

FPM Hangouderen
Cakes zoals de Hollands Glory - Wanted - Wild Wild West - Wasp - El Dorado - Air Defence - Excalibur - Hawaii. Sla je sowieso geen flater.
Deze cakes zijn betaalbaar en hebben mooie effecten.
De Wasp geeft gegarandeerd een lach bij de omstanders. Puur om het geluid.

deamonchild

Registered User
Ik heb 4 van die eldorado`s erbij genomen ( lijken beetje op die TNT ofzoiets ) wasp had ik naar gekeken maar vind em zelf wat matig ik hou niet zo van cakes die niet knallen hahahahah :)

Booomy

Registered User
Je gaat in ieder geval een mooie jaar wisseling te gemoed. Ik wil je alleen voor volgend jaar de tip geven om iets eerder te beginnen met het samen stellen van je lijst. (heb het gevoel dat je nu overhaast wat cakes koopt terwijl je voor dik 200,- een hele mooie collectie kan uitzoeken) En rustig op je gemak filmpjes van cakes bekijken die je mooi vind. Hier een verlanglijst samen stellen die wel 10x veranderd voordat je het besteld ;-). Verder wens ik je een TOP avond toe!!!

deamonchild

Registered User
Boomy :) Thnx voor het compliment en bedankt voor de tip :)

Het is inderdaad zo dat ik 4 dagen geleden pas me budget wist en daarmee opeens moest gaan kiezen en daar baal ik zelf ook wel van.
Ik beloof bij deze ook plechtig dat ik hier over het jaar heen behoorlijk meer ga rondhangen ook om gewoon wat meer de mensen te leren kennen en eventueel eens mee te gaan naar een show internationaal .

Voor nu ben ik blij met mijn collectie en 1 van de heren die er dit jaar ook is bij ons heeft me verteld dat de kroeg 15 meter verderop waar zijn broer werkt voor 10.000 euro bij elkaar heeft verzameld aan bonbridge en allerlei andere illegale rommel dus ik ga eerst daar filmen en kijken en dan zet ik mijn eigen spulletjes in de brand :)

Bovenaan