Help! Ik weet niet wat ik moet kiezen!

Drdrek

Registered User
Ik twijfel heel erg tussen event box Spirit of Beijing en de Heron streetcollection 5.

Qua verscheidenheid in effecten vind ik heron beter (wel in een andere volgorde dan in de filmpjes). De sob heeft een betere burst maar die crackling wolkjes vind ik maar zo zo.Daarnaast scheelt het 30 euro. De sob is goedkoper.

De SOB kan ik wel in volgorde afsteken met de immortal gold en de 4 seasons. Alledrie van Rubro en dat zorgt weer voor uniformiteit, wat ik ook weer erg mooi vind.

What to do, what to do?

Ischa

Registered User
Persoonlijk zou ik voor de Heron gaan.
De effecten komen beter en groter over dan bij de SOB.
Vind de SOB toch de mindere van de eventboxen en dat zie je er op de films duidelijk aan af.
Ook lijkt mij de overgang van de Heron beter aansluiten op de event immortal gold.

D

Deleted member 17038

Guest
Heron in plaats van de SOB cracklingwolkjes! Vette bak ook met die crackling en falling leaves, daar zou ik mee beginnen!

Drdrek

Registered User
Hij is besteld! De matige crackling wolkjes trokken me idd over de streep om de SOB niet te nemen.

Dank allemaal!

Drdrek

Registered User
Dan de afsteekvolgorde. Twijfel nog steeds hiertussen:

1. street collection 5, immortal gold, 4 seasons.

Of

2. Street collection 5, cake 1,2,3 van de 4 seasons, de immortal gold en daarna als afsluiter cake 4 van de 4 seasons.

postvoordennis

Registered User
En ik maar denken dat ik een twijfelaar was! Whaha

Maar om terug te komen op je vraag: geen van beiden. Ik zou eerst kiezen voor de Street Collection 5, dan de 4 Seasons en het toetje voor het laatst: Immortal Gold.

En om al alvast je volgende vraag te beantwoorden of je ze aan gaat steken met een lucifer of aansteeklont... Ik zou gaan voor de Aries ES-210 uit de Pyrowinkel :)

Drdrek

Registered User
En ik maar denken dat ik een twijfelaar was! Whaha

Maar om terug te komen op je vraag: geen van beiden. Ik zou eerst kiezen voor de Street Collection 5, dan de 4 Seasons en het toetje voor het laatst: Immortal Gold.

En om al alvast je volgende vraag te beantwoorden of je ze aan gaat steken met een lucifer of aansteeklont... Ik zou gaan voor de Aries ES-210 uit de Pyrowinkel :)

Haha! Erg hè. Maar de immortal heeft geen finale. Tenminste niet zoals cake 4 van de 4 seasons. Valt het dan qua tempo niet uit de toon als ik de immortal na de 4 seasons schiet?

Of laat de immortal je mond meer openvallen van awesomeness aan het eind?

Maar doet dit de 4 seasons ook niet met zijn lekkere ram tempo?

Laatst bewerkt:
Bovenaan