Heinenoord (ZH)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
28 Oktober 2006
Vuurwerk te Heinenoord. ( naast Oud Beijerland)

waar : Sportpark Tienvoet
tyd : 19.30

De Tienvoet, Heinenoord
Tienvoet 2 3274 BN Heinenoord 0186 601083

A29 richting Zierikzee. Via Heinenoordtunnel afslag richting Oud-Beijerland/'s-Gravendeel. Bij stoplicht links voorsorteren (N 217) en na 350 meter rechts afslaan de Oud-Heinenoordseweg richting Heinenoord. Einde weg link de dijk op. Dit is de Dorpsstraat na 970 meter links afslaan naar de sporthal de Tienvoet. LET OP DE FLITSPALEN.

Heinenoord.JPG

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Nee dit is geen vuurwerkreus vuurwerk !!
Vuurwerkreus zit in Oud Beyerland en Barendrecht,
Het betreft hier GEEN demo maar een showtje , geschoten bij/op de sportvelden van Heinenoord.

500gram

Banned
In zuid holland kun je niet meer schuin schieten mits je in je aanvraag aangeeft dat je fan shape gaat schieten,ook het schuin opstellen wordt niet meer toegestaan,mits je dit in je aanvraag hebt vermeld.

Dit allemaal met een ruimere afstand die je nodig bij het schuin schieten.

Groeten,
500gram

Denendo

Registered User
In zuid holland kun je niet meer schuin schieten mits je in je aanvraag aangeeft dat je fan shape gaat schieten,ook het schuin opstellen wordt niet meer toegestaan,mits je dit in je aanvraag hebt vermeld.

Dit allemaal met een ruimere afstand die je nodig bij het schuin schieten.

Groeten,
500gram

Begrijp ik helemaal 500 gram..
Als je dit soort cake's schiet, dan weet je als schieter dat je het intressanter kan maken door het anders op te stellen, dan zorg je er toch voor dat dit in de aanvraag is opgenomen ?
Er was ruimte zat daar..

Denendo

500gram

Banned
Ik denk dat de meeste schieters hiervan nog niet op de hoogte zijn,dit is een nieuwe regel in zuid holland.

Maar ik bent het met je eens dat ze het even hadden moeten na kijken,wie heeft daar geschoten dan.

Groeten,
500gram

Denendo

Registered User
Wie er heeft geschoten is voor mij nog een raadsel..
Maakt ook verder niet uit wie er heeft geschoten, vind het alleen jammer bij dit soort "kleine" evenementen dat er niet veel aandacht wordt besteed aan de opbouw zelf..

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Heb dit showtje zelf ook gezien, en wil hier nog aan toevoegen dat er wel in een redelijk tempo geschoten werd..of dit nu ten goede kwam van de show zelf daar twijfel ik aan..
Het kwam bij mij over als schiet maar raak voor een knaak..
Dit kan natuurlijk ook heel persoonlijk zijn, want er zijn mensen die van veel en snelheid houden, maar zelf hou ik hier niet zo van eerlijk gezegd..

Laatst bewerkt door een moderator:

vincer

Registered User
Ook ik was aanwezig bij dit "showtje" en vond het wel aardig.
Ik had er dan ook wel niks van verwacht.
Ze konden zekers wat meer spelen met de opstellingen en het geheel gaf een slordige indruk.(Vooral de opening).
Al met al was het toch wel weer even leuk om wat vurwerk te zien;de laatste show was voor mij in Rotterdam.
Nog twee maandjes en we kunnen zelf ons showtje neerzetten en het zal niet moeilijk worden om deze show in Heienoord te overtreffen.

Bovenaan