HEERENVEEN - AANGEHOUDEN VOOR BEZIT EN HANDEL VUURWERK

Tony

Administrator
Medewerker
De politie heeft vrijdagavond op het Stationsplein een 14-jarige inwoner van Heerenveen aangehouden op verdenking van het verhandelen en bezit hebben van vuurwerk. Op 21 november hield de politie een andere 14-jarige inwoner van Heerenveen aan die 100 nitraatbommen in zijn bezit had.

Tijdens het onderzoek kwam naar voren dat hij deze gekocht had
van de 14-jarige Heerenvener. De jongeman werd in zijn woning aangehouden. In de
woning werden nogmaals twee sloffen met nitraatbommen en 10 la bombas
aangetroffen. Het vuurwerk werd in beslag genomen en de verdachte werd
overgebracht naar het politiebureau waar proces-verbaal werd opgemaakt.

Bron: http://alarmeringen.nl/friesland/heerenveen/24212-heerenveen-aangehouden-voor-bezit-en-handel-vuurwerk.html

BillyF

Registered User
´´tijdens het onderzoek´´

Zo zo, heel onderzoek ja voor 14 jaar oude snotapen die als mannekes onder elkaar wat verhandelen en wat leuks willen knallen op oud en nieuw?

-______________-

Hortz

Registered User
´´tijdens het onderzoek´´

Zo zo, heel onderzoek ja voor 14 jaar oude snotapen die als mannekes onder elkaar wat verhandelen en wat leuks willen knallen op oud en nieuw?

-______________-

Bij ons in de wijk slopen deze 14 jaar oude snotapen de meeste dingen. Brievenbussen, prullenbakken, bloempotten. Niks is veilig op zo'n moment.

petertje23

Registered User
Inderdaad! De pubers zijn het ergste met vuurwerk.
De iets oudere zijn meestal iets verstandiger.

Al zijn we allemaal 14 geweest en waarschijnlijk net zo onverstandig :hehe!:

--sjon beton--

Registered User
nou, op mijn 14e had ik geen nitraten o.i.d. laat staan dat ik ging slopen.
je had toen de echte thunderkings met flashknal van blackcat. daar waren we tevreden mee.

BillyF

Registered User
Jullie hebben zeker gelijk dat een groot deel van deze snotapen slopen, maar niet allen.
Ik doelde ook meer dat ik het bericht overdreven vind geschreven.

Tony

Administrator
Medewerker
Jullie focussen je teveel over hoe de berichten geschreven zijn.
Het blijft een feit dat bepaalde stukken vuurwerk gewoon gevaarlijk tot levensgevaarlijk zijn en daar stappen veel van jullie te snel overheen omdat een bericht niet geschreven is zoals wij dat graag zien.

Bovenaan