Okee, hier is ie dan. Ik heb de film zoveel mogelijk onbewerkt gelaten, zodat je echt een gevoel krijgt van de sfeer. Dit was de vuurdoop qua show voor zowel mijn nieuwe HDV-camera, de Rode Videomic als een nieuw statief. Ik moet nog een beetje wennen aan de apparatuur, dus als het beeld af en toe wat schud, dan mijn excuus.
Verder heb ik geleerd dat het microfoonniveau bij dergelijke shows (zeker bij de salutes) best nog wat streepjes omlaag kan. Hij stond nu op 60%, maar op momenten schoot hij toch in het rood. Ach, het is een leerproces. Het geluid wat de Videomic richtmicrofoon heeft vastgelegd is echter subliem. De mensen om mij heen zijn tijdens de show vrijwel niet meer te horen en daar ging het mij om, naast een zuivere registratie.
Ik bied jullie de film aan in twee formaten. Standaard WMV (640x480) en daarnaast FullHD WMV (omdat het zo lekker is

). De FullHD versie is ruim 600MB in omvang en laat ik derhalve slechts tijdelijk op de server staan. Wie 'm wil hebben: kijk even op de downloadpage bij de "editor notes". Daar staat een aparte tijdelijke downloadlink.
Heemstede 30 april '08 (Azuma)

(klik op de afbeelding om naar de downloadpage te gaan)
UPDATE
Voor mensen met wat minder bandbreedte heb ik 'm ook op Vimeo gezet:
KLIK
Groetjes,
Cameo