• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Heemstede

Deze show wordt geschoten door Azuma en als ik het goed heb door denendo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Okee, ik heb mijn registratie op videogoogle gezet. Later volgt ie in "full quality" in het Museum. Helaas deed mijn lens wat vreemd tijdens deze show. Ik denk dat er vettigheid op terecht is gekomen, want je ziet bij sommige effecten een soort "glare". Niks aan te doen helaas.

Heemstede Koninginnedag vuurwerk

Groetjes,
Cameo

Het is al even geleden maar ik vond het een leuke show, zoals Cameo al zei, de salutes vielen erg in de smaak. Was het budget dit jaar groter? Want volgens mij werd er meer geschoten.

Back
Bovenaan