Hebben we er een beetje zin in 2012-2013

tjbb

Banned
ik heb wel een klein beetje stress
om dat ik weer naar duitsland ga
lidl aldi enzo
meestal moet je daar paar x heen gaan wil je alles op je lijstje hebben
dus ga denk ik 28 ste vroeg heer voor openings tijd
en dan later op de dag weer en de 30 ste ook nog ff kijken
heb er al erg veel zin in
al die knallen en sier potten in de wijken wat je hoord en ziet
nog een paar weekjes ;-)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ja, mensen het schiet al weer op inderdraad.
De dagen dat ik voor de tv zit en ik meer aandacht heb voor een 1 of ander doorlont project waar mee ik bezig ben, komen steeds vaker voor.
Mijn single shot project is bijna klaar, dan nog 2 pakketten rocket boom en 10 cuize rockets doorlont project.
Ja ja het schiet op, dan stoken met die hap!

GMP82

Zilveren Member
Ja, mensen het schiet al weer op inderdraad.
De dagen dat ik voor de tv zit en ik meer aandacht heb voor een 1 of ander doorlont project waar mee ik bezig ben, komen steeds vaker voor.
Mijn single shot project is bijna klaar, dan nog 2 pakketten rocket boom en 10 cuize rockets doorlont project.
Ja ja het schiet op, dan stoken met die hap!

De creatieve hersencelletjes draaien hier ook alweer weken overuren. Nu nog tijd vinden om er iets mee te doen.
Zodra er e.e.a. toonbaar is, zal ik wat fotootjes maken.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Zelf heb ik er dit jaar gewoon weer zin in, zoals elk jaar sinds 2007.

Echter de voorbereidingen en hoe het er nu gaat uitzien is niet zo leuk.
- Zusje moet Oud & Nieuw werken dus geen stookmaatje.
- Ik heb 5 winkels in de buurt die zowat ALLE merken verkopen die er zijn. Onmogelijk te kiezen uit 500 euro.
- Wordt dit jaar niet gebracht door me pa, dus moet me vuurwerk met de fiets ophalen.

Daar zit ik wel tegen aan te kijken. En het feit dat elk jaar maak ik een planning en dan komt er niks van. Maar verder, laat maar komen:D

Steve88

Registered User
Heb er ook zeker zin in, ik merk wel aan mezelf dat het langer duurt voordat de zin in het afsteken en de kriebels komen. Voorgaande jaren begon dat echt in Oktober al en we zitten nu inmiddels in December dus dat scheelt toch wel een boel maar ondanks dat verheug ik me er nu wel op om de 31ste weer de straat op te gaan.
Ben toch benieuwd naar mijn confetti cake van Lesli dit jaar.

fruts87

Registered User
Ik begon in september al tekenen te vertonen van vergevorderde kruitstress.
Na zo'n K** jaar als 2012 ben ik er helemaal klaar voor om 2013 in te knallen.
Laat maar komen:lub:

Bram150

Registered User
Heb er zin in, ik ga mede door dit forum, heel veel siervuurwerk kopen. Voorgaande jaren had ik bijna alleen knalvuurwerk, maar sier is toch wel het leukste.

tristen

Registered User
Ik heb er heel veel zin in!

- 1 december eerste sneeuw in het donker.
- De kerstbomen verkoop is begonnen.
- De dummy's staan in de winkels.
- De eerste folders zijn er al vier op het moment.
- De lijstjes zijn gemaakt en al twee bestellingen gedaan!
- Er is al kerstversiering buiten hopelijk na Sinterklaas meer!
- Openhaard lucht buiten.
- De eerste kerstmuziek is op de radio!

En nog heel veel meer tekenen!
Ik heb er 300% zin in, als alle bestellingen zijn gedaan mag Kerstmis van mij wel beginnen en oud en nieuw mag volgen!

Vuurwerk023

Registered User
Ja zeker weten heb ik er zin in!! heerlijk die DECEMBER maand, straks ook de TOP 2000 lekker luisteren met vader en de 31ste lekker stoken met vrienden en me vader mag natuurlijk ook niet ontbreken.

joszie

Zilveren Member
ik kan HET decembergevoel maar niet krijgen. in mijn hoofd is het nog ergens zomer.
normaal altijd actief met sinterklaas, maar dit jaar sla ik het over. ben iedere dag (leve mijn vakantie) op deze site te vinden en lees/zie bijna alles wat los en vast zit. Maar nog steeds krijg ik HET gevoel maar niet.

misschien is dat ook wel omdat ik na 8 jaar jaarwisseling vieren met een vaste club vrienden ik dit jaar met mijn vriendin naar IJsland ga en toch een beetje onwennig over het hoe en wat aldaar (wil daar natuurlijk zelf wel wat vuurwerk proberen te bemachtigen).
Ik vind het bijna spijtig dat ik dit jaar geen NL vuurwerk koop met al die prachtige producten die er bij zijn gekomen.

Galaxis

Registered User
Paniek hier in de tent.

Dit jaar een erg druk jaar gehad. Vanaf 1 november gewisseld van baan , en daar erg druk mee. Lange dagen , veel verantwoordelijkheden etc etc.

Nu wilde ik net in de kalender kijken voor de demos. Wat blijkt , die komen dit weekend al. De webshops zijn al open , folders al weer in de winkels.

En galaxis ..... die weet nog niet eens wat de nieuwe producten van de importeurs zijn , heeft nog geen vuurwerkgevoel , geen sfeergevoel. het is er gewoon momenteel niet.

Begrijp er niks van. Van het weekend eens tijd voor mezelf vrij maken denk ik.

Galaxis

Registered User
pfffff tot gisteren nergens last van. Maar nu ben ik zo onrustig als dat ik groot ben haha. Helemaal hyper , en weet van stompzinnigheid niet wat ik moet doen haha.

Uutgrunn

Registered User
Heb een enorm oud en nieuw gevoel op dit moment,maar moet morgen nog tot 1700 uur werken en dan kan ik los. Wel wat zenuwen als het om het weer betreft......:-(

Bovenaan