Hebben jullie een goed uitzicht op oudejaarsavond?

Sunny76

Registered User
Vinden jullie het ook belangrijk om een goed zicht te hebben tijdens de oudejaarsavond? Dan bedoel ik dus het zicht vanuit de huiskamer. Dus om 10:00 een oliebolletje eten en dan genieten van het vuurwerk wat al de lucht ingaat. Ik probeer dan ook zo vaak mogelijk thuis de jaarwisseling te vieren omdat hier het uitzicht redelijk goed is. Maar je kunt bijvoorbeeld ook bij iemand op bezoek zijn en tegen een blinde muur aanstaren of een doodstil park. Dan is voor mij de beleving al een stuk minder.

Thunderbloem

Registered User
Ik heb een heel erg goed uitzicht. Ik woon ongeveer 25 meter hoog en kan vanuit mijn huis heel ver zien. Ook zie ik de arena staan dus ik kan alles zien wat er gebeurd :). Echt mooi.

Vuurwerk023

Registered User
Ben eigenlijk de hele dag aan het stoken, dus zie alles en hoor alles wel, dus het gevoel is er zeker wel bij mij. Dat begint trouwens de dagen ervoor al als de verkoopdagen begonnen zijn.

Robin84

Registered User
Ik woon in een woonwijk en zie voornamelijk huizen om me heen. Wel staan er achter wat lagere huisjes, waardoor ik veel lucht zie. Als mensen dus pijlen of cakes afsteken, dan zie ik deze goed.

In mijn wijk wordt veel vuurwerk afgestoken, dus er is altijd wel wat te zien. Daarnaast ben ik vrijwel alleen maar buiten te vinden, dus is er veel te beleven.

Groetjes,

Robin

blackpowder

Registered User
Jep. Ik ga altijd bij mn broertje langs. Die woont op de 10e verd in een flat. En met vrij uitzicht over meerdere wijken in zoetermeer.

Erg gaaf om te zien.

joszie

Zilveren Member
Jaren terug kon ik altijd op het balkon staan van mijn studentenhuis en had ik een prachtig uitzicht. Dit jaar is een nieuwe plek voor mij dus ik heb geen idee. Helaas een flat achter de flat maar voor is wel redelijk uitzicht. Zolang er om middernacht maar genoeg om me heen de lucht in gaat dan vind ik het prima..

Tony

Administrator
Medewerker
Bij mij thuis zie je eigenlijk weinig.
De keuken zit aan de straatkant waar de mensen hun vuurwerk afsteken en daar hebben we een "kleine" raam.
Aan de tuinkant gebeurd niet zo heel veel. Dus eigenlijk geen zicht.

Op zolder kijk ik wel over heel Barendrecht heen en kan ik een groot stuk Rotterdam zien met vaak ook de verlichting van de Erasmusbrug. Alleen om 00.00uur heb ik even geen tijd om vuurwerk te spotten.

Girandola

Registered User
Ik woon net buiten het dorp. Hierdoor heb ik uitzicht op drie woonwijken en twee naastgelegen dorpen. Ook over mijn eigen straat heb ik een erg goed zicht. Veel beter kan niet denk ik.

ifeelfine

Registered User
sinds een jaar woon ik van een flat in een smalle straat, zal niks zien volgend jaar als ik het thuis vier, we vieren het afwisselend al 15 jaar onder vrienden, dit jaar in Westervoort en deze vriend woont in een doodlopend hofje en heeft rondom rolluiken voor zijn huis. Als ik vuurwerk wil zien zou ik naar buiten moeten, maar ja er zijn ergere dingen in de wereld.

Op de flat had ik prefect uitzicht over heel de Bilt en Utrecht Oost tot aan de Dom op heldere jaarwisselingen dan. Heb er 10 jaar gewoond en 2x oudjaar gevierd lol

Driessen010

Registered User
Ik woon in een appartement op 4 hoog heerlijk vrij uitzicht maar ik ben nooit thuis met oud en nieuw dit te meer omdat ik het vreselijk vind dat mensen bij mij boven zitten en ik beneden aan de flat sta.
Dus vieren wij het samen altijd ergens anders. Keuzes genoeg omdat iedereen mij wel voor de deur wil hebben, niet omdat ik zo leuk ben maar ja ik heb vuurwerk. Maar uiteindelijk ben ik altijd bij mijn ouders.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

andre1

Registered User
hoi allemaal na tijdje afwezig geweest te zijn ivm vechtscheiding ben ik nu woonachtig in het mooie veenendaal met een grasveld voor mijn huis van +_ 300 bij 100 meter dus stook ruimte en uitzicht zat
het straatje waar ik woonde in utrecht leende zich toch iets minder voor onze geliefde hobby
nu nieuwe start met nieuwe vrouw hele mooie trouwens hahaha in het mooie veenendaal
nu hopen dat de buurtjes hier wat gewend zijn

ifeelfine

Registered User
Veenendaal staat bekend om het vele vuurwerk andre1!!! (en dat is geen grapje om de zoveel jaar zijn we ook in veenendaal waar het behoorlijk los kan gaan)

smilli

FPM Filmer
Ik woon aan de rand van mijn wijk met het keukenraam gericht naar de laatste huizenrij van de buurt. Probeer zoveel mogelijk door de ramen aan de tuinkant te kijken maat als het verder niet gaat sprint ik naar buiten om even mee te genieten.

Sent from my C6603 using Tapatalk

D

Deleted member 17038

Guest
Ik woon op een zolder, als ik ergens iets hoor probeer ik het te zien. Soms moet ik daarvoor naar beneden om uit een slaapkamer raam te kijken en soms klim ik gewoon het dak op!

Bovenaan