heb wat tips nodig

insider25

Registered User
ik ga voor het eerst dit jaar naar belgie

wie kan me wat tips geven over het beste en hardste knal vuurwerk geven die ik moet kopen zo ook vette pijlen en wat sierpotjes maar ik ga voor de echte knalle het eerste de rest koop ik hier en daar wat van wie kan me helpen

oja en waarom worden er geen lawine pijlen en mortieren meer verkocht in belgie ?? wil ik gaan hoor ik dat je ze niet meer kan krijgen is dat waar?

alvast bedankt en keep up the good work met de site

bloodveins

Registered User
Lawine pijlen en shells worden nergens meer verkocht, niet legaal althans.

Een van de mooiste cakes uit belgie is denk ik toch wel de Chry Crackling/Crackling Chrysantheum. Echt goede knallers zijn er niet meer in Belgie vind ik maar meningen verschillen, denk dat de hardste knallers daar de vlinders zijn. De nitraatmatten en de Colourfull kingscracker zijn wel geweld!

jaspertjuh

Registered User
ik ga voor het eerst dit jaar naar belgie

wie kan me wat tips geven over het beste en hardste knal vuurwerk geven die ik moet kopen zo ook vette pijlen en wat sierpotjes maar ik ga voor de echte knalle het eerste de rest koop ik hier en daar wat van wie kan me helpen

oja en waarom worden er geen lawine pijlen en mortieren meer verkocht in belgie ?? wil ik gaan hoor ik dat je ze niet meer kan krijgen is dat waar?

alvast bedankt en keep up the good work met de site

Mortieren kun je ook gewoon in Nederland krijgen hoor, dat zijn namelijk buizen :push:. Jij bedoelt shells (aka mortierbommen), en gelukkig worden die net als supervlinders, lawinepijlen enzovoorts al bijna 10 jaar niet meer verkocht in Belgie. Ze worden niet meer verkocht omdat de regelgeving is veranderd.

Laatst bewerkt:

hutter

Registered User
De enige tip die ik je kan geven is, koop je vuurwerk gewoon hier in Nederland.
Mooi spul genoeg, is misschien al menig keer gezegt, maar ik zeg het nogmaals.

ps kijk even bij products kan je de mening van de freaks lezen en filmpjes bekijken van heel veel producten.

veel succes.

Bovenaan