Heavy One (nieuw 2010)

Tony

Administrator
Medewerker
1604_Wolff_Dynasty_Professional_Heavy_One_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Heavy one[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1604[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 19,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]192 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]40[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Michel_G

Zilveren Member
Heel simpel, kijk naar de filmpjes van de Heavy 3 (of 4 of 5). Zijn gewoon min of meer de 3 potjes van de heavy 3 aan elkaar geknoopt (paar schoten minder en mogelijk iets andere effectjes), welke in lekker hoog tempo afgevuurd worden.

Heerlijk tempoblokje en dat de effectjes wat kleiner zijn, wordt weer goed gemaakt doordat het tempo, waardoor de lucht lekker vol is.

polleke45

Registered User
Ik heb dan liever gewoon de heavy 3 maar wel handig dat wolff ze alvast voor je heeft doorgelont (soort van dan) want veel mensen schieten ze toch tegenlijk.

Jean Cross

Registered User
Ik zie deze pot nu weer eens terug, omdat ie te koop is bij mijn dealer en ben toch wel blij verrast door de hevigheid en kleurtjes.

Stuk of 3-4 tegerlijk en je hebt een leuk heftig stukkie vuurwerk.!

Maar zekers ook wel een aanradertje voor de gewone consument, 20 euri voor dat geweld, leuk.!

Edit: Lol, -35% issie nog maar 12,675 euri :tounge:

Laatst bewerkt:
Bovenaan