Archief Heavenly Red

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Heavenly Red.png
Meer info over de Heavenly Red :
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 720
Advies verkoopprijs: € 5,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 50 gram
Aantal schoten: 7
Kaliber:
Tijdsduur:
15 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
8/1
Effect beschrijving:

7 shots, silver blink tails, red crossettes, silver blink.

Ischa

Registered User
haha gewoon een leuk potje
best geinig een crossete potje voor 5,95
niet dat alles crossete is maar wel leuk voor in een projectje of zo

GMP82

Zilveren Member
Ik vind dit een briljant product. Ik was er bang voor dramatische crossettes te krijgen voor dat geld, maar het tegendeel is waar. Deze gaat op de wishlist.

Doe mij een assortiment van deze uitvoering, maar dan met verschillende kleuren.

michel0911

Registered User
Ja, ik ga deze ook maar in gedachten houden, leuke potje zeker voor die prijs...

Wederom iemand die weet hoeveel kruit hier in zit ?

AWG

Registered User
wat een mooi potje en voor wat een zacht prijsje:amuse:

wat gmp zegt over een heel assortiment , dat zou zeker wel gaaf zijn.

KoenL

Registered User
Hele leuke! Kort potje, maar daarentegen ook een lage prijs. Toch verplichten ze je min of meer er meer te kopen als je er echt van wil genieten. Ik zet hem in ieder geval wel op mijn lijstje.

Quadriffis

Registered User
Per 9 schieten dan lijkt het wat, los vind ik hem wat te mager, de effecten zijn leuk en voor 7 schots VEEL afwisseling. Ik denk wel dat zulke cakes leuk te gebruiken zijn aan het begin van een project.

Voor velen wordt de drempel zo een stuk lager zelf een aardig pakket samen te stellen met toch kwalitatief goed vuurwerk, mini showtjes in 1 cake voor een goede prijs!!!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vond de kleur rood erg mooi overkomen. En het leuke van de crossettes was dat het ook nog een soort van Go-Getter werd. Very nice, jammer van de blinkers op het einde maar voor de kleine beurs een hele leuke pot.

Aftershock_1

Registered User
Erg leuk item en zeker met meer tegelijk, dat laat de prijs zeker toe. Welkome aanvulling in het assortiment.

1 minder puntje : Jammer dat "heavenly red" ook silver blink herbergt. Ik had liever alle schoten in rood gezien.

bridge

Bronzen Member
dit is idd niet verkeerd. 5,95 per stuk. min voorverkoopkorting wordt ie dus 5,- 10 voor 50 euro. geeft een wreder effect dan menig blok voor 50 !

Beekje

Registered User
Ik krijg helaas vanavond het berricht te horen dat deze dit jaar uit de handel is genomen vanwege een productie fout in de uitlapbare voetjes.(Instabiel, waarschijnlijk verkeerd erop geplakt)

Dus niet bestellen of als dat wel gedaan is zal de dealer het met je oplossen.

Spijtig, want het is een mooi, leuk en betaalbaar cakje!

polleke45

Registered User
Ik krijg helaas vanavond het berricht te horen dat deze dit jaar uit de handel is genomen vanwege een productie fout in de uitlapbare voetjes.(Instabiel, waarschijnlijk verkeerd erop geplakt)

Dus niet bestellen of als dat wel gedaan is zal de dealer het met je oplossen.

Spijtig, want het is een mooi, leuk en betaalbaar cakje!

Ik zal het eens navragen bij mijn plaatselijke dealer want vandaag waren ze nog steeds te koop.

Slomo

Banned
Wat word ik toch moe van de Broekhoff demo filmpjes, letterlijk geen touw aan vast te knopen!

Thnx voor het straatfilmpje dus, daar ook vanuit gaande vind ik super crossettes hoor. Klappen mooi en goed open en zien er strak en helder uit.

En zoals al eerder vermeld door andere vind ik het ook dood zonde dat er die blink boeketten achteraan zitten.. Erg jammer! Ik begrijp dat single effect cakes voor de std consu niet leuk zijn, maar het zou toch een pracht idee zijn als bijv. cafferata met de showtime collectie zulke cakejes in het assortiment ging nemen. Single effect cakes, klein en weinig schoten waar je zelf een naar budget passende show van kan maken!

Ik ga dit jaar deze misschien toch proberen, ergens in combinatie met de Lidu Crossing Crossette.. Achtereenvolgende lijkt me een te lang crossette moment maar misschien halverwege wat heavenly red erbij laten jumpen en de blinkers gebruiken als vervolg op een blink momentje.

Bovenaan