HD| Fête du lac 2013 - bouquet final - Annecy, France - Luso Pirotecnia - feu artifice - fireworks

Tony

Administrator
Medewerker
Geweldig om een keer mee te maken. Het is op een paar uurtjes rijden dus dat moet het probleem niet zijn.
Mooi gemonteerd door Jack.

havenmeester

Registered User
Tsjonge jonge jonge zeg wat worden we deze week getrakteerd op prachtig vuurwerk. Wat een show kippenvel. Mooi opgebouwd, schitterende effecten en nog betere muziek (klassiek blijft het mooiste) eronder. Echt kicuh!!!

Ook Jack bedankt voor deze schitterende montage!!

DsNL

Registered User
Alle beelden die aan de achterkant te zien zijn, komen van mij af (beelden zonder rook dus :p). Dus dat stukje credit neem ik toch wel op mij. Al met al blijft het toch een leuk combinatie zo met de beelden, Jack krijgt de credit voor het editten natuurlijk.

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
We kunnen niet meer doen als ons best.. en de credits staan netjes in de video ook... ere wie ere toekomt :) En met Jaco heb ik al vaker een paar prachtige projecten gedaan zoals Parijs al 2x en dan nu ook Annecy. Hij heeft dezelfde camera als mij, en dus minimaal dezelfde kwaliteit!

DsNL

Registered User

Bij deze nog mijn video van deze geweldige show! Met name het laatste deel van de finale bezorgt mij kippenvel. Vergeet niet om de bass helemaal open te zetten @ 1:04:30!

Kreeg net de melding dat mijn video wordt geblokt ivm audio rechten. Daar wordt nog aan gewerkt:)

Laatst bewerkt:
Bovenaan