Hawaii

FPM ProductBOT

Registered User
1881_dynasty_hawaii_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hawaii[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1881[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 16,80[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]200 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]16/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Cake met super effecten: prachtige, zeldzaam mooie paarse sterren, gevolgd door groene glittersterren en brocade crown effecten. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

bridge

Bronzen Member
Dat paars zou idd wel eens fraai kunnen zijn in het echt. Vanaf een filmpie is dat lastig te beoordelen. Deze is het proberen waard.

looneytunie

Registered User
Het heeft ook wel wat, ook al zie ik hem liever wat langzamer.
Ik heb er 2 besteld. Zat te twijfelen tussen 3 keer de battle of 2 keer deze.

Battle valt nu helaas buiten het budget maar ik heb goede hoop van deze pot!

GMP82

Zilveren Member
Onbegrijpelijk dat er niet meer over deze cake gepost wordt. Dit is echt een fantastische cake, enorme uitwerkingen van goede kwaliteit. De Panter en Sniper laat ik volgend jaar lekker staan, ik ga me wel verwennen met een tripje Hawaii x 3 (of meer).

maartenvincent

Registered User
De magic kingdom van katan is er een omlabeling van en die heb ik al 2 jaar nu. Echt een topper en lekker goedkoop ook. Ik heb er nog ergens een filmpje van, zal hem even zoeken.

Tony

Administrator
Medewerker
Behoorlijke boeketten ook zo!
Dat is hetverschil met demo films en straatfilms. Het vuurwerk is gewoon veel groter als je er vlakbij staat dan op de 65 meter die wij hanteren tijdens het filmen.

Bovenaan