Havana

gwgwgw

Registered User
Op dit forum valt er niet veel te vinden over Havana. Toch heb ik hier de afgelopen jaren regelmatig wat van gehad (van steeds dezelfde winkel). Zo was er 3 jaar geleden een actie van dit merk dat je bij een aankoop van een havana product, een percentage van het aankoopbedrag aan gratis vuurwerk mocht uit zoeken (uiteraard ook van havana). Dit percentage kon oplopen tot 100%. Ook bij de duurdere producten mocht je zo rond de 75% van dit bedrag aan gratis vuurwerk uitzoeken. Het zal je dan ook niet verbazen dat mijn collectie dat jaar grotendeels uit vuurwerk van havana bestond.

De dealer waar ik het kocht, heeft deze niet mee. Ik kom ze nu bijna nooit meer tegen.

Bij deze een compilatie van een aantal havana producten. Vooral over de Havana VIP2 box (1e paar filmpjes) beviel mij erg goed.

Hebben er meer van jullie hier ervaring mee of weten jullie hier meer van?

Pyromaniac 1975

Registered User
Heb er ook aardig wat producten van afgestoken.

Deze lijn werd door b&w op de markt gezet en door Wolff overgenomen met het failesement.
Zover ik weet is de Havana uit het assortiment gehaald en afgelopen jaar voor het laatst aangeboden aan detailisten.

gr

Bovenaan