Harry Loots Nieuws!

gizmo75

Registered User
Goed dat je het zegt! Had ik eerlijk gezegd helemaal over het hoofd gezien! Nou lekker dan, die voorjaarsaanbiedingen kan ik dus ook wel vergeten haha! Nou dan blijf ik met de vraag tot juli zitten! Alvast bedankt!

Ze zijn ook deze maanden regelmatig in en om de winkel te vinden, vooral ook omdat een deel van de familie er woont (!!). Dus vooral even bellen, ze laten je echt niet voor niets rijden hoor!

XIII

Registered User
Ze zijn ook deze maanden regelmatig in en om de winkel te vinden, vooral ook omdat een deel van de familie er woont (!!). Dus vooral even bellen, ze laten je echt niet voor niets rijden hoor!

Ja maar was toch niet van plan om super veel te halen. Maximaal voor €75 ofzo, dus dan ga ik wel in de zomer! Toch bedankt voor je reactie!

Quadcore

Registered User
Zover ik weet is Harry nog steeds in overtreding door al deze producten de markt op te smijten.

Ook al is er nu een ''vrij verkeer'' in Europa door de CE wetgeving, maar je moet nog steeds een goedkeuringsnummer
hebben en ook gebruiksaanwijzing in de taal van het desbetreffende land.
Als er geen goedkeuringsnummer opzit dan is het in Belgïe officieel gezien illegaal.

Overgens niets tegen Harry ofzo, maar zo zit het wel in elkaar.

Quadcore

Registered User
Waarom plaats je dit dan hier, overigens???
Omdat ik het topic pas later heb gevolgd, en mijn post was eigenlijk een Quote op DIT bericht.
Maar die pakte hem niet ofzo.

Zover ik weet moet elk stukje vuurwerk in Belgie een keuringsnummer van FOD hebben, en kun je dus niet (officieel gezien) zomaar alles gaan verkopen vanwege het CE gebeuren (helaas).

Koetje

Registered User
Gaat mij erom dat je niks tegen Harry hebt naar eigen zeggen maar wel zijn toko zwart maakt met je bericht. Beetje dubieus vind ik dat.

dennis-pyro

Registered User
Potten zijn gewoon voorzien van een Europees keuringsnummer + Nederlandse/Belgische gebruiksaanwijzing.
Ze houden zich dus gewoon netjes aan de regels! Ontopic maar weer

Moontan

Moderator
Medewerker
ZOMERPROMO'S TOT 31/08!
Ook dit jaar pakt Loots Vuurwerk weer uit met maar liefst 11 super lekkere zomeraanbiedingen!
Er zijn flinke kortingen te scoren op Nitraten, Vlinders, Nitraatmatten, super heftige siercakes, flinke 500grammers, maximaal gevulde pijlen, ...

KIJK SNEL ONDER DE RUBRIEK PROMO,
en slaag uw slag nog tot 31/08/2013

http://www.lootsvuurwerk.nl/index.php?c=100

jawe

Registered User
Een opvallend bericht bij deze van Harry Loots.
Bonbridge 30sh - 30mm - 500gr
1.jpg

Eindelijk zijn ze er de multi-effect 500gram batterijen van bonbridge!
- 30 shots
- 30mm tubes
- maximale burst
- grote volle uitwerkingen!

Tot 31/08 betaalt u ter introductie voor deze grote 500grammers een spotprijs!

ZOMERPROMOTIE TOT 31/08/2013!

Zomerpromo: van €39.50, NU! : 1 voor €29.5

GMP82

Zilveren Member
Mja, ik kan hier ook kalitatief goede 500 grammers krijgen voor 1€/schot, dus dit moet wel heel bijzonder zijn, wil iemand de moeite nemen om ze daar te gaan halen?

Filmpjes zullen er nog niet van zijn?

waterschootje

Registered User
Heb de bolpijlen van de vorige pagina mee gekregen ter vervanging van andere pijlen. Ik persoonlijk hoef ze niet meer 2 van de 3 klapte op de grond al uit elkaar .

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
HORSEBRAND ROLLEN 2013 = NITRAATKWALITEIT!

Loots Vuurwerk is al jaren verdeler van de enige echte Horsebrand rollen. Onze zending rollen van dit jaar, overtreft echt alle vorige versies. Onze chinese rollen gaan nu haast zo hard als nitraatmatten. We kunnen dan ook spreken van een uitzonderlijke kwaliteit. Koop je chinese rol bij Loots Vuurwerk en je bent gegarandeerd de baas in de straat met deze matten. Horsebrand staat bekend om ouderwetse hardheid, goed opbouwend tempo en uiteraard BRUUT GEWELD EN FELLE FLITSEN!

Verder is er dit jaar ook een vouwsysteem verkrijgbaar van Horsebrand. Bij dit systeem is de volledige mat ingewikkeld in folie, zodat alle rotjes intact blijven bij het uitvouwen.

boozebelly

Registered User
Ik kan er werkelijk nergens iets over vinden dus probeer ik het hier maar even...
Heeft iemand ervaring met deze vulkanen van Loots?

Ze schijnen 175 gram kruit te bevatten en kosten 10 euro per stuk, 4 voor 35 euro.

1.jpg

Bovenaan