Hardenberg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zaterdag 30 juni vuurwerk te Hardenberg

plaats : Hardenberg
provincie : Overijssel
wie : Cafferata
wat : prof vw
waar : locatie Heemsermarsweg te Hardenberg
tijd : tussen 22.30 uur en 23.30 uur.

bluebear

Registered User
Ballonfestival Hardenberg
28 juni t/m 30 juni 2012 | Hardenberg, Overijssel

In het centrum van Hardenberg vindt het 3 daagse Ballonfestival plaats. Zo'n 35 luchtballonnen zullen iedere avond vanaf de oevers van de Vecht opstijgen.

Daarnaast is er op de vrijdag en zaterdag live muziek en op zaterdag drakenbootraces en een kindermiddag. Het Ballonfestival Hardenberg wordt afgesloten met een spectaculaire Nightglow c.q. Theatervuurwerkshows.

bron: uitzinnig.nl

filmpje van een nightglow zonder vuurwerk:

denk haast wel dat ik ga:happy:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerkshow Hardenberg 30 juni 2012
Gepubliceerd op 30 jun 2012 door dedemsvaartinbeeld

Tony

Administrator
Medewerker
Dezelfde show die wij 2 weken geleden gezien hebben bij de demo als finale! Maar volgens mij gaat er rond de 2 minuut 30 iets niet lekker. Stopt de muziek?
Wel geweldig dat ook het gewone publiek nu kennis heeft kunnen maken met een echte en goede pyromusical.
Ik weet dat onze Rooie Roeland daar ook heeft gefilmd dus ik wacht nog even zijn film af.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Ik hoop dat Roeland het vuurwerk in zijn geheel gefilmd heeft. Je ziet hier steeds net niets. Van wat ik nu kan zien vind ik het een goeie show met een leuke combinatie met de gasbranders. Het lijkt er inderdaad op dat de muziek voor een seconde of 20 helemaal weg valt.
Deze show zou ik best een keer in echt willen zien.

Roeland FPM

FPM Filmer
Ik ben gister vanuit m'n werk richting hardenberg gereden en heb de camera niet meegenomen omdat we deze show al eerder hadden geschoten.

Heb enkele uren meegebouwd, alleen in de avond dus. Een nadeel was dat we het vuurwerk pas 1,5u voor de show op het schietveld konden zetten. Hierdoor hadden we eigenlijk te weinig tijd om alle bengalen, fonteinen en gasbrander te koppelen en alle cue's te testen. De show is verder prima gegaan, vond hem in Uden iets netter maar we hebben van de bezoekers hele positieve reacties gekregen!

Ik geloof dat Rob van vuurwerkbieb ook nog heeft gefilmd, hij heeft bij ons op de opbouw nog wat beelden gemaakt.

@ Toon, de muziek stopt niet. De speakers zijn de andere kant op gericht omdat daar het meeste publiek stond en het publiek eigenlijk ook hoort te staan. De muziek blijft gewoon doorlopen maar is niet goed hoorbaar door het vuurwerk.

Wel grappig, want je ziet mij in de film nog staan daar beneden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt:
Bovenaan