Handschoenen, wel of niet?

AWG

Registered User
oke dan ga ik eens even rondkijken daarnaar, want het lijkt mij opzich veel veiliger.
Ik had vorig jaar nog een brandwond op mn hand door een grondtol die een steekvlam uit de achterkant gaf, misschien had ik die met een leren handschoen niet gehad.

(ja, ik hield de grondtol vast en ja dat is stom, maar dont judge me, jullie hebben het vast ook wel eens gedaan :3)

Doen ik zekers wel, stom stom stom boris dat jij zomaar een grondbloem vasthoud, :hehe!:

Eff zonder dollen we hebben inderdaad allemaal wel eens iets doms gedaan, ik heb eens een grote vuurpijl afgestoken met een aansteker en dat ging dus overduidelijk ook niet goed en brandde dus ook mijn vinger aan de uitlaat.(toch blij met die gestrekte arm):embarrased:

en leer wordt eigenlijk alleen maar warm je krijgt er geen brandwond van ofzo.

Stefan Tetteroo

Registered User
oke dan ga ik eens even rondkijken daarnaar, want het lijkt mij opzich veel veiliger.
Ik had vorig jaar nog een brandwond op mn hand door een grondtol die een steekvlam uit de achterkant gaf, misschien had ik die met een leren handschoen niet gehad.

(ja, ik hield de grondtol vast en ja dat is stom, maar dont judge me, jullie hebben het vast ook wel eens gedaan :3)

Ik heb wel grondbloemen gehad die niet gingen tollen, maar klapte als een nitraat. Dan ben je blij dat je het niet in je hand had.

gizmo75

Registered User
Als het niet te koud is dan geen handschoenen. Maar is het dat wel dan zonder vingertoppen. Die nieuwe van ZENA die bij de Trophy te koop waren zien er ook nog leuk uit ook!!

Baron van lunt zu sas

Registered User
Word het eens tijd voor zo'n creme brulee brander .... heb je geen last van vonkjes op je handen.

Sandvik brandertje verkrijgbaar bij de Hubo met een navulbare gasaansteker als patroon.
Werkt als een crème brulee brander, is voor pijpfitting bedoelt.
Is erg handzaam en kan met handschoenen aan bedient worden (met holster :happy:)

Bovenaan