Handhavingsplan vuurwerkverbod

joszie

Zilveren Member
Een hoop blabla met aannames en diverse taskforces die onderling moeten samenwerken.

Succes er allemaal mee jongens.

De handhaving van diverse zaken in het dagelijks leven kan nu al niet geborgt worden. Het is totale idiotie om te verwachten dat de jaarwisseling icm vuurwerkverbod vanaf 2026 wel veiliger verloopt omdat de brave burger om middernacht geen sierpotje meer mag afsteken.

Er worden miljoenen gepompt in de verkeerde beleidszaken. De hele achterliggende nieuwe wet criminaliseert de burger ipv haar te beschermen.

Z@P

Registered User
Er worden miljoenen gepompt in de verkeerde beleidszaken. De hele achterliggende nieuwe wet criminaliseert de burger ipv haar te beschermen.
Dat stoort mij ook nog het meeste. Dat je als ware crimineel wordt weggezet.
Dat je een misdadiger bent als je nog een paar F2 cakes over hebt en je plots zwaar in overtreding bent, dat gaat er bij mij niet in. Ik word van dat soort onrecht heel activistisch.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik word van dat soort onrecht heel activistisch.
Weet je wat het is.
Dat heb ik ook met het UWV, dat eeuwige geknok met die gasten, totaal geen begrip voor je chronische ziekte.
De Tweede Kamer, ze beloven ons van alles, maar puntje bij paaltje worden weer de verkeerde dingen er doorheen geduwd.
De stapels hoofdpijn dossiers stapelen zich maar op.
Dat er in Amerika zo'n oranje gek zit, (Sprak de Tielse gek) is niet zo fijn voor de wereld. Maar al die splinter partijen in Nederland.
Er wordt niks besloten en niks opgelost.

Maar ik dwaal af.

Bovenaan