Zie hier het gesponsorde vuurwerk, voor de kindershow. Echt super!
Robin84 Registered User 31 december 2017 #21 Zie hier het gesponsorde vuurwerk, voor de kindershow. Echt super!
Robin84 Registered User 8 december 2018 #22 Ook dit jaar weer voor een gedeelte hier mijn vuurwerk gekocht. Ik schat inmiddels voor de 27e of 28e keer.
Ook dit jaar weer voor een gedeelte hier mijn vuurwerk gekocht. Ik schat inmiddels voor de 27e of 28e keer.
Robin84 Registered User 28 december 2018 #23 Weer prima service en effe flink bijgepraat met Wim, de eigenaar. Ik hou van deze vuurwerkwinkel. Lekker kleinschalig en erg klantgericht.
Weer prima service en effe flink bijgepraat met Wim, de eigenaar. Ik hou van deze vuurwerkwinkel. Lekker kleinschalig en erg klantgericht.
Robin84 Registered User 1 januari 2019 #24 Ook dit jaar had ik weer mooie gesponsord vuurwerk van Mulder Vuurwerk, tbv de kinderen. Samen met Wim even de bunker in gedoken en met mooie producten eruit gelopen. Het was weer top!
Ook dit jaar had ik weer mooie gesponsord vuurwerk van Mulder Vuurwerk, tbv de kinderen. Samen met Wim even de bunker in gedoken en met mooie producten eruit gelopen. Het was weer top!