Haarlemmermeer

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 Mei 2008 Vuurwerk in Haarlemmermeer

plaats : Haarlemmermeer
provincie : Noord Holland
wie : katan ??
wat : onbekend
waar : Floriade terrein in Haarlemmermeer
tijd : omstreeks 22.00 uur
webinfo : http://www.funfuture.nl/

De opening van de kermis is op vrijdag
30 mei om 22:00 met een spectaculair vuurwerk

Monsterking

Registered User
Max. 4 inch of consumenten vuurwerk wordt er geschoten.

Deze jaarlijks terugkerende show schijnt nogal wisselend te zijn dus het is niet precies zeker voor een 100% zekerheid moet de Schietbedrijf antwoord geven maar het is natuurlijk niet zeker dat Katan Vuurwerk het schiet of wel?

plattegrond_route.jpg

R

Ronny Vos

Guest
Voor de mensen die er naar toe willen gaan er wordt Géén 4 inch geschoten en dat is er ook nooit geschoten.

De locatie laat het daar niet toe

Het zal gaan om consumenten vuurwerk (profi vuurwerk)

Monsterking

Registered User
Voor de mensen die er naar toe willen gaan er wordt Géén 4 inch geschoten en dat is er ook nooit geschoten.

De locatie laat het daar niet toe

Het zal gaan om consumenten vuurwerk (profi vuurwerk)

Gelijk Michael gesmst weet niet of we nog wel gaan dan, misschien wel kost me wel weer 10 euro :notrust:

Ik ben samen met AFCA_4_life naar haarlemmermeer gegaan en er werd enkel profi vuurwerk (consument) afgestoken, richting de 40 cakes (had ronny verteld).

leuke showtje alleen af en toe pauzes van paar tellen, publiek was er massaal bij.
ik heb zoals gewoonlijk gefilmt i.v.m. niet thuis ben komt de film morgen avond pas online

AFCA_4_life heeft foto's gemaakt met een compact foto cameratje en er zitten aantal mooie foto's tussen die zullen ook morgen avond online komen. :bye:

Laatst bewerkt:

Monsterking

Registered User
Was inderdaad een leuk showtje en het waren 44 cakes :)
Ik was samen met Michael gegaan en was een gezellige avond, de showtje duurde 10 minuten en jammer van de korte pauzes maar verder een goede show.

Hier een paar foto's die ik heb gemaakt (klik op de foto voor de vergroting):

klik *HIER* voor de fotoalbum

Laatst bewerkt:
Stefan, heb mogen begrijpen dat de korte pauzes tussen door een opdracht was van de opdrachtgever, de show moest minimaal 10min duren. en het is katan ook wel gelukt het is iets over 10 minuten :amuse:

ik ga die korte pauzes wel uit de film halen :blink1:

Bovenaan