Haarlem klaarwakker door 'randdebiel' [video]

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
HAARLEM - De nachtrust van bewoners van de Amsterdamse buurt in Haarlem werd vannacht flink verstoord. Iemand hield om 05:15 uur een vuurwerkshow, maar sommigen dachten dat er geschoten werd.
De harde knallen beperkten zich niet alleen tot de Van Berkhoutstraat, een getuige vertelt dat ze de knallen op twee kilometer afstand nog hoorde.

Niet naar werk
De mevrouw waar de vuurwerkpot voor de deur stond, durfde door al het lawaai niet naar haar werk. "Ik moest om 5:30 uur de deur uit maar ik ben later naar mijn werk gegaan. Er ontstond ook onenigheid nadat een buurtbewoonster de jongelui aansprak op hun gedrag."
Op Facebook regent het ook woedende reacties. "Dan ben je geen Haarlemmer maar gewoon een randdebiel" en "Er zijn ook mensen die WEL moeten werken."

Bron met video & foto: http://www.rtvnh.nl/nieuws/163489/haarlem-klaarwakker-door-randdebiel

Baron van lunt zu sas

Registered User
Er zijn vast nog wel meer leden die nog "luilak" hebben gedaan. Daar Bewaarde we altijd wat vuurwerk voor, en ook met een afgezaagde uitlaat door de stad heen rijden op de Puch.
Dat was altijd rond 5 of 6 uur smorgens.

Die traditie is ook de nek omgedraaid

petertje23

Registered User
Uhm, luilak is toch de vrijdag voor pinksteren?
Dat was toch niet gister {of wanneer was dit}

Met luilak is niks mis [dan weet iedereen dat die herrie kan verwachten] maar met dit soort "grappen" heb ik niks.

Moontan

Moderator
Medewerker
Zo midden in de nacht 05.00 uur vuurwerk afsteken in een bewoonde wijk dan spoor je toch niet?

Pyromaniac 1975

Registered User
Nou,om 5 uur in de ochtend zou ik ook pissed worden.
Ik kan een leuk stukje vuurwerk best waarderen hoor,maar niet op die tijd.
En dat is waarschijnlijk ook de reden dat er zoveel geklaagd is,en begrijpelijk.

densta

Registered User
Een week of 2 geleden op een zondag morgen om 06:50 werd er hier 50 m verderop ook vuurwerk afgestoken. Voor de randebielen een gewone zaak tegenwoordig volgens mij.

GMP82

Zilveren Member
En hij duurde wel een half uur zegt dat mens in het filmpje!!:bouaaaaah:

Zal me een saai bakkie geweest zijn dan..

Maar zonder gekheid, dit soort sufferds dragen alleen maar bij aan de negativiteit in de discussie. :dark mood:
Hoe leuk of onbenullig mensen het hier ook vinden.

Koetje

Registered User
Azijnpissers! Gasten waren gewoon bezopen van koningsdag en steken nog een blokkie af. Boeie. Anderhalve minuut en mensen kunnen weer verder slapen.
Dit land is helemaal naar de pestpleures door al die klagers en zeikers.
Ben zelf ook helemaal klaar met al dat gezeik over vuurwerk en neig er sterk naar om dit jaar niet eens meer wat te kopen. Een mooie hobby de nek omgedraaid, en bedankt.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Azijnpissers! Gasten waren gewoon bezopen van koningsdag en steken nog een blokkie af. Boeie. Anderhalve minuut en mensen kunnen weer verder slapen.
Dit land is helemaal naar de pestpleures door al die klagers en zeikers.
Ben zelf ook helemaal klaar met al dat gezeik over vuurwerk en neig er sterk naar om dit jaar niet eens meer wat te kopen. Een mooie hobby de nek omgedraaid, en bedankt.

U bent niet de enigste.....:x_x:

Puur

Registered User
Komt voor de partij voor de dieren weer prima uit want dat kunnen ze vanmiddag gelijk weer gebruiken in hun hetze tegen vuurwerk.....

Bovenaan