Group Flower Exhibtion ?

raymond

Registered User
Weet iemand het verschil tussen de Flower Exhibition van 2003-2004
en de Group Flower Exhibition van nu ? ... is dat dat Group staat voor salvo's ?
Blok is van Bonbridge....

misschien is er al ergens een filmpje van (heb search gebruikt maar niets gevonden) alvast bedankt.

Raymond

Laatst bewerkt:

Mantronix

Registered User
Dit zijn gewoon allemaal verschillende blokken. Er zijn 100 shots, 200 shots, 240 shots en 88 shots en al dan niet fanshaped. Group slaat inderdaad op salvo's. De group-blokken hebben meestal 10 salvo's van 10 shots per effect. Ik dacht ook een blok van 20 salvo' s van 5 schoten.

Mantronix

kruitsnuiver

Registered User
De group flower exhibition is niet meer tekoop bij alpeco, dit omdat er een salute finale in zit en dus niet meer onder 1.4 valt.

flowerjsmaza7.jpg

group flower exhibition.

raymond

Registered User
Ok bedankt maar das vreemd omdat ik hem er gister nog heb zien staan
het is inderdaad een 100 shots blok a 110 euro.

Raymond

kruitsnuiver

Registered User
raymond zei:
Ok bedankt maar das vreemd omdat ik hem er gister nog heb zien staan
het is inderdaad een 100 shots blok a 110 euro.

Raymond

Hij kan er inderdaad nog wel staan, maar verkocht word hij niet meer, er vanuit gaant dat jij geen opslag en vervoers papieren hebt voor dit soort vuurwerk.

Waarom hij niet meer word verkocht is omdat hij een salute finale heeft, en daardoor onder de 1.1 klasse valt, en dus niet meer verkocht mag worden aan iemand zonder de juiste papieren er voor.

De prijs is inderdaad 110 euro.

kruitsnuiver..

raymond

Registered User
ok zou mooi zijn als dat zo is :) ik zal vanavond een fototje ervan maken en morgen in deze Thread zetten . Hij is dus wel verkocht 2 dagen geleden.
Dan heb ik dus een zeldzaam stukje in mijn bezit.

Ik hoor het wel of deze het dan is ben erg benieuwd.
(is het al 1.1 klasse alleen omdat er een salute finale in zit het is tenslotte 30mm )

Raymond

Kan niet in mijn website komen is er een andere manier om hier een foto in de threat te krijgen ? ...

Laatst bewerkt:

raymond

Registered User
Greup_Flower_Exhibition.jpg

Hier is tie dan eindelijk.

Raymond

P.s is dit iets als finale blok of kan ik dan beter golden crown with golden crackling 100s of green glitter golden willow with red tail 100s van bonbridge gebruiken ?

kruitsnuiver

Registered User
raymond zei:
P.s is dit iets als finale blok of kan ik dan beter golden crown with golden crackling 100s of green glitter golden willow with red tail 100s van bonbridge gebruiken ?

Als finale blok zou ik één van deze gebruiken: ''golden crown with golden crackling 100s of green glitter golden willow with red tail 100s van bonbridge gebruiken''

aangezien die constand een hoog tempo hebben, en de group flower exhibition heeft steeds een pauze tussen de salvo's.

raymond

Registered User
Ok bedankt,

Is dit het blok dat je bedoelde dat niet meer te koop zou mogen zijn ?
Mischien is het nog een oude serie ofzo staat ook nog 1.4 classe op de doos.

RAymond

raymond

Registered User
Ok hoe komt het dan dat ze er toch nog verkocht worden ?
naar mijn inzicht allemaal 30 mm en 1.4 G misschien nog van voor de keuring maar zover ik is het gewoon voorradig op dit moment.

Raymond

Freddy

Registered User
dit blok had ik 2 jaar geleden ook in mn bezit, maar dan de 20 salvo's, 5 schoten-variant. Schrok me rot van het geweld wat er uit kwam, zeer zeer gaaf, alleen mij iets te kort voor dat geld wat ik er voor neer moest leggen. (13 sec.) 't gekke (en brute) was dat de salutes als eerst begonnen. Ik werd zowat achterover geblazen door die 20 salutes gelijk:9

mvg Freddy

raymond

Registered User
(Freddy) weet jij dan welk dit is op de eerdere foto 10 X 10 of de 20 X 5 Salvo's
thanx

Laatst bewerkt:
Bovenaan