Grote potten van NICO

jok3rt

Registered User
Wat zijn de afmetingen van dit blokje?
staat eronder: 640x480.. nee joh ik weet het niet precies hij is zo klein dat niet belangrijk is.. kijk als je nou om de afmetingen vraagt van het grootse blok van NLE kan ik het nog wel begrijpen want die weegt 60 kilo.. Of misschien wil je berekenen hoeveel er in je auto passen? :smile:

aa007

Registered User
staat eronder: 640x480.. nee joh ik weet het niet precies hij is zo klein dat niet belangrijk is.. kijk als je nou om de afmetingen vraagt van het grootse blok van NLE kan ik het nog wel begrijpen want die weegt 60 kilo.. Of misschien wil je berekenen hoeveel er in je auto passen? :smile:

Zijn vraag was wat de afmetingen zijn, hij vroeg niet om een bijdehand antwoord van jou...:suspicious:

PatjuH

Registered User

Sjongejonge zeg, reageer dan niet:notrust:
misschien zijn er mensen zonder auto? ooooooohja dat kan hè en die moeten met sporttassen reizen?

Dahustla

Registered User
mag dit jaar mezelf gelukkig maken met NICO LUNIG Event... Heb een flinke lijst besteld! Blokken varieren tussen de 30mm & 75mm

En ook voor een mooie prijs!

filmpjes volgen snel!

bridge

Bronzen Member
bij loots in baarle nassau verkopen ze legaal de Powerhouse van Nico. een 10 schots pot van 200 gram, 20 gram per tube. Op hun site staat ook een filmpie. Is bij mijn weten een van de weinige legale potten, in Bels, met 20 grams tubes.

STB

Registered User
heb een 37shots knalblok kunnen regelen van nico event, krijg ik eerdaags binnen :bigsmile:

zie foto (betreft bovenste pot)

DSC09945.JPG

DSC09946.JPG

en voor een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=rAfOHEwq9ak

Gr

Hier heb ik er afgelopen vrijdag 2 stuks doorgelont in actie van gezien, deze potjes zijn heel klein, maar de knallen die eruit komen zijn echt hard voor het kaliber 18 MM denk de beste die er is kwa consumenten knalpotten op het einde gooit ie ook meerdere salvo's van paar tegelijk eruit.

Sp@cem@n

Registered User
Hier heb ik er afgelopen vrijdag 2 stuks doorgelont in actie van gezien, deze potjes zijn heel klein, maar de knallen die eruit komen zijn echt hard voor het kaliber 18 MM denk de beste die er is kwa consumenten knalpotten op het einde gooit ie ook meerdere salvo's van paar tegelijk eruit.

Lijkt me toch niet echt consumentenvuurwerk, er staat duidelijk klasse IV op en 1.3G.
Heb zelf ook 2 van deze potten gehad. Echte aanraders. Je staat er raar van te kijken hoe hard die dingen knallen uit zulke kleine pijpjes. Vond de knallen wel aardig vergelijkbaar met die van een "op de leggen" vlinder.

Maar is deze pot wel door Nico zelf geproduceerd vraag ik me af??
Er staat wel Nico Event op maar dit is enkel een stikker die er later opgeplakt is. Ik heb deze stikker eraf gehaald maar werd er weinig wijs uit.
Lijkt me meer van een Scandinavische fabrikant of iets.
Staat verder niets in het duits op.

Bovenaan