Grote potten van NICO

berstalon3

Registered User
Hey mensen,

Nog een vraag,

Ik kon verleden jaar aan de grote potten van NICO Feuerwerk komen, maar is dit de moeite waard? iemand ervaring met NICO grote potten?

Bedankt,

Bram

Feuerwerk

Registered User
Als het om professionele potten van nico lunig events gaat heb je zeer goed spul te pakken maar dat zal ook zijn prijs hebben (denk aan weco). Maar normale nico potten zijn gelijk aan nederlandse potten

makkie58

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Als het om professionele potten van nico lunig events gaat heb je zeer goed spul te pakken maar dat zal ook zijn prijs hebben (denk aan weco). Maar normale nico potten zijn gelijk aan nederlandse potten[/QUOTe

Nederlandse potten??
ik neem aan dat je de potten bedoeld die in Nerderland verkocht worden?

youritje

Registered User
Sorry, dat ik weer een oud topic naar boven haal.
Maar mijn vraag betreft ook grote blokken van nico.
Kan iemand mij meer vertellen over een 6 schoten 3 inch chry crackling blok van LNE?
Het mooiste zou natuurlijk een filmpje zijn.
Of iemand die hem zelf heeft afgestoken/gezien?
Ik zou graag je mening erover willen horen.
En hoe je hem hebt afgestoken, aangezien het maar 6 schoten zijn moet hij zeer goed vaststaan neem ik aan.

Youri

Markie

Registered User
Weet iemand hoe duitse franken naar euro's zijn om te rekenen? De prijzen op die site van pyro.d staan allemaal in franken vermeld.

Prachtige cakes op die site!

Laatst bewerkt:

Leon2008

Registered User
Blijkbaar is er dus een behoorlijke lichting NLE nederland binnen gedruppeld.
Ook ik heb NLE aangeboden gekregen en besteld :)!

O.a. alle 13 shots 1.2 inch potjes (6 verschillende), 2 x 100 shots 1.2 inch, 2 x 25 shots 2.5 inch en 2 x een 16 shots 3 inch blok..

Ik ken NLE eigenlijk alleen via de meesterlijke filmpjes van de Championchip pijlen en daarom deze aankoop gedaan omdat ik alleen maar positieve dingen over NLE lees.

Is er misschien toch iemand die een filmpje heeft van wat voor blok van NLE dan ook ?
Gewoon ter impressie :)

Bij voorbaat dank

Vriendelijke Groet

Edit: de site die pyro.d noemt helpt mij niet verder in mijn zoektocht naar filmpjes van blokken boven de 1.2 inch of blokken met 100 shoten of meer.

Laatst bewerkt:

Leon2008

Registered User

Zoals ik al zei heb ik deze filmpjes al bekeken en inderdaad de Mercury is dan wel meer dan 100 schoten echter de rest niet en deze hebben ook geen kaliber van boven de 1.2 inch.
Bedankt voor je post maar ik ben toch echt op zoek naar andere filmpjes :smile1:

hellpyro-freak

Registered User
Ik had op deze site nog een paar filmpjes gevonden van Nico
logoperj.jpg

De eerste 2 zijn zeker van Nico dat staat rechts boven in het filmpje
bij de rest staat het er niet bij maar ik neem aan dat het ook blokken zijn van Nico..

(correct me if i'm wrong).

Klik op link onder de foto`s voor het filmpje..
1minuten.jpg

"Little Faszination "

2minuten.jpg

"Faszination"

300%20offen.jpg

"Festival"

300.jpg

"Festival II"

1.5-Minutenk.jpg

"Mega-Box II"

3-Minutenk.jpg

"Mega-Box III"

5-Minutenlangk2.jpg

"Mega-Box IV"

33.c-151s.jpg

Artikel 33.C-151

Hier nog een paar filmpjes .

Link 1
Link 2
Link 3
Link 4
Link 5
Link 6
Link 7
Link 8
Link 9
Link 10
Link 11
Link 12
Link 13
Link 14
Link 15
Link 16
Link 17

Hellpyro...

Freddy

Registered User
Echt superbedankt voor die filmpjes!! Kijk me ogen uit naar die blokken van NICO. de opbouw, tempo verschillende effecten en verschillende kalibers maken er een echt feest van!!:nuts: in mijn ogen zijn ze kwalitatief gezien echte toppers.

Op de site staan dacht ik ook de prijzen vermeld, in franken namelijk. Voor een blok staat Fr. 379,00....dat is dan EUR. 55,77:weird: dat lijkt me anders wel erg goedkoop voor zo'n blok (toen de euro nog niet van toepassing was). Kan iemand mij hiermee helpen. wellicht heb ik het helemaal verkeerd.

gr Freddy

Vuurwerk"07

Registered User
ook nog filmpjes van iets kleinere blokjes maar tog 2 a 3"? dan heb ik het vooral over blokjes die in nederland nu in de omloop zijn bij handelaren.

Dreek

Registered User
@ Hellpyro-freak,

Die grote blokken zijn van PERJ Feuerwerk zelf, niet van Nico.

Gr.

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
zijn zwitserse franken helaas.

379 fr komt dan op 228 euro uit.

gr

Voor dat geld heb je wel een complete show. Ongelovelijk wat er daar in één cake zit zeg! Vooral de Little Faszination vind ik echt ongelovelijk. Als je de Ferro Select blokken met deze gaat vergelijken is het wel heel duidelijk, de Ferro Select's zijn te duur!:push:

Bovenaan