Grote partij vuurwerk in beslag genomen

KoenL

Registered User
ROTTERDAM - In een woning in Rotterdam-Lombardijen is een grote partij illegaal vuurwerk ontdekt. De politie kreeg een tip via Meld Misdaad Anoniem.

In de garage van een hoekwoning aan de Van Langendonkstraat vonden agenten ongeveer 800 kilo vuurwerk, verpakt in bijna veertig dozen.

Volgens de politie was het vuurwerwerk door de hele straat ingekocht in Polen om met de jaarwisseling af te steken. Vanavond nog wordt de partij afgevoerd om vernietigd te worden.

Bron: http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nie...ember/Grote partij vuurwerk in beslag genomen

Richardus

Registered User
Ja, aan ene kant enorm jammer aan andere kant moeten we natuurlijk even moraalridder spelen dat zoveel opslaan in een woonwijk natuurlijk onaanvaardbaar is :hehe!:

gizmo75

Registered User
Nog een paar foto's:

grote-vuurwerkvangst-in-lombardijen-rotterdam-1.jpg

grote-vuurwerkvangst-in-lombardijen-rotterdam-2.jpg

grote-vuurwerkvangst-in-lombardijen-rotterdam-3.jpg

grote-vuurwerkvangst-in-lombardijen-rotterdam-4.jpg

gizmo75

Registered User
Prachtig dat interview. Die kerel wil eigenlijk niets zeggen maar de interviewer laat hem vervolgens bijna alles vertellen...

En explosievrije pallets! We snappen wat hij bedoeld, maar toch...

stef

Member
Hoe hebben ze dat daar gekregen? Moet er toch een paar keer gereden zijn. Of heeft er iemand een vrachtwagen uit staan laden?

Dan had je beter naar het interview moeten luisteren.
Daar word verteld dat het een bestelbusje was die het af is komen leveren.
Raar overigens dat het niet in een Vuurwerk minicontainer afgevoerd wordt.

Mr_Mascleta

Registered User
Het kan niet anders dat er hier is getipt door en een of andere frustie. Wat een bak ellende man voor die buurt, zo een prachtig vuurwerk zie je onder je ogen verdwijnen...................................ik voel de emoties man wat een ramp! En elke keer weer dat gezanik van oe oe het is zo gevaarlijk ik word daar zo moe van he! Alsof hier een bunker van Defensie wordt ontruimd.

painkiller

Registered User
Hoe hebben ze dat daar gekregen? Moet er toch een paar keer gereden zijn. Of heeft er iemand een vrachtwagen uit staan laden?

Als jij zo'n bestelling plaatst op de welbekende site's komen ze het je graag brengen.

Ontzettend zuur voor die mensen zeg. Die zien toch een mooi spektakel en behoorlijk wat euro's voor hun neus verdwijnen.
Als het mijn vuurwerk was en ik zou erachter komen wie de "snitch" was....

Mats

Registered User
Dit is toch dat levensgevaarlijke vuurwerk uit polen wat bij de minste of geringste schok kan exploderen?
Ze gooien er anders flink mee op die pallet.

Idd zuur voor die mensen, heeft er toch iemand in de straat gewoond die het niet zo zag zitten.

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User
Dit is toch dat levensgevaarlijke vuurwerk uit polen wat bij de minste of geringste schok kan exploderen?
Ze gooien er anders flink mee op die pallet.

Idd zuur voor die mensen, heeft er toch iemand in de straat gewoond die het niet zo zag zitten.

Dit viel mij ook op, moet dit niet ontploffen met de kracht van een atoombom?

Bovenaan