Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
blitzknal zei:Ieder heeft zo zijn voorkeuren en als ze een mooi stukje muziek weten te kiezen dan kan het net dat beetje exta geven daar ben ik het wel me eens. Maar dan komt het wel op timing aan, het zou jammer zijn als de show net niet goed getimed is met de muziek.
Of wat ook kan, ik had dat krantenartikel gelezen met tranen in mijn ogen van de spijt omdat ik het niet had gezien (een week erna hoorde ik van iemand dat het geweest was, notabene wist ik wel dat er een vuurwerk in Amsterdam kwam, maar in die tijd was ik nog niet zó actief om naar andere steden te gaan ervoor en wist niet dat het zo bijzonder zou worden). Maar misschien was het dan wel 250.000 per Seizoen, dus dan in totaal 1 miljoen of zo, kan goed.
Jammer, dat niet meer bekend is hoeveel ton in vuurwerk het was (qua gewicht bedoel ik dan!), want van de vuurwerken later gezien weet ik dat vaak wel.
Ik lag er aan te denken ik was toen 16 en zat met 2 vrienden op een dak naast het centraal station.Wauw oud topic! Maar toffe video.
6000 kilo vuurwerk geven ze aan en dan 2uur alles met de hand wegfakkelen, respect hoor. Net zoveel prof vuurwerk in 1 show als in heel NL is afgestoken in 2020 en 2021 denk ?
Tof! Leuk om te horen.Ik lag er aan te denken ik was toen 16 en zat met 2 vrienden op een dak naast het centraal station.
Ik was benieuwd of er beeld materiaal van was en toen kwam ik deze topic tegen.
En de Journaal uitzending dus vond het leuk om hem er bij te posten
Tof! Leuk om te horen.Ik lag er aan te denken ik was toen 16 en zat met 2 vrienden op een dak naast het centraal station.
Ik was benieuwd of er beeld materiaal van was en toen kwam ik deze topic tegen.
En de Journaal uitzending dus vond het leuk om hem er bij te posten
Het waren de vier seizoenen ieder seizoen werd door een ander land geschoten Frankrijk de Lente Spanje de Zomer Japan de Herfst en Nederland de Winter.Man, je zou hem maar moeten schrijven en dan voorkomen dat het "saai" word![]()
![]()
Was echt vet!Gaaf om te zien. Show van 2 uren. Hoe tof.