Groot spektakel rond bekerkraker FC Utrecht - Ajax

KoenL

Registered User
Groot spektakel rond bekerkraker FC Utrecht - Ajax
UTRECHT - Bezoekers van de bekerkraker FC Utrecht - Ajax van woensdag staat een groot spektakel te wachten. Voor aanvang van de wedstrijd is de Galgenwaard het toneel van een show met muziek, rook, lasers en vuurwerk.

Vrijwilligers zijn vanaf maandag bezig met de voorbereidingswerkzaamheden. Zo worden op alle tribunes extra boxen geplaatst zodat de muziek overal goed te horen is. Aan de lichtmasten wordt extra licht gehangen, zoals movingheads en stroboscopen. In het stadion wordt rook verspreid waardoor de lasershow beter zichtbaar wordt. Op het dak van de tribunes komt vuurwerk te staan.

Rond kwart over zeven 's avonds begint het anderhalf uur durende spektakel met muziek. DJ Basti Lourenz draait, MC Apster zweept de sfeer verder op en presenteert de spelers als ze het veld opkomen. Na de warming-up van de spelers wordt toegewerkt naar het hoogtepunt bij de opkomst van de elftallen.

SupportersVereniging FC Utrecht nam het initiatief voor de enorme sfeeractie na een idee van een supporter met ervaring in het organiseren van grote feesten. FC Utrecht en Stichting True Support steunen de actie.

Teunis den Hartog van de supportersvereniging verwacht een uniek spektakel. ''Ik denk niet dat het nodig is om de spelers te motiveren. Daar heeft het de laatste jaren niet aan ontbroken. Maar misschien kunnen we wel Ajax het gevoel geven dat het een hete avond wordt en dat het niet zal meevallen.''

Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/860440/groot-spektakel-rond-bekerkraker-fc-utrecht-ajax

KoenL

Registered User
Net met het Galgenwaard gebeld. Er wordt inderdaad vuurwerk geprepareerd op het dak. Hoe het eruit gaat zien en wat het precies doet kon deze mevrouw niet zeggen. Ik word straks teruggebeld door iemand die me er meer over kan zeggen.

Wordt vervolgd.

KoenL

Registered User
Dat ging snel. Vuurwerk is tussen 20.30 en 20.45 uur.

Het vuurwerk gaat omhoog en is in de wijde omgeving te zien volgens deze meneer. Een beetje het idee van de olympische spelen, maar dan wat kleiner.

I'll be there ;-)

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
FORZA UTREG!!! ...:hehe!:

m1fz3qwa39fl.jpg

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Net even naar Utrecht geweest om te kijken, maar stelde niks voor!
Heb een paar bengalen, fonteinen, concussions en kleine mines op het dak gezien. Het vuurwerk duurde ongeveer 3/4 minuten.

Koen schrijft : "een beetje zoals olympische spelen, maar dan in het klein". Het was inderdaad heel kleinschalig.

Helaas.....

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Net even naar Utrecht geweest om te kijken, maar stelde niks voor!
Heb een paar bengalen, fonteinen, concussions en kleine mines op het dak gezien. Het vuurwerk duurde ongeveer 3/4 minuten.

Koen schrijft : "een beetje zoals olympische spelen, maar dan in het klein". Het was inderdaad heel kleinschalig.

Helaas.....

Dat was een citaat van iemand van de organisatie.

Een foto, het was inderdaad teleurstellend:
6754729dba12f7d595749d3293bd3e90_large.jpg

USRRobiwan

Registered User
Je moet af en toe een beetje spoelen en dan zie je een paar fonteintjes op het dak staan...
Persoonlijk had ik het hele dak vol gehangen met concusions want hooligans willen nu eenmaal knallen...

KruitFreak

Registered User
Aardig wat fonteintjes en ook nog wat mines. Gelukkig zorgde mijn club voor vuurwerk op het veld.

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User
Aardig wat fonteintjes en ook nog wat mines. Gelukkig zorge mijn club voor vuurwerk op het veld.

Inderdaad vond de uitslag ook mooier dan het vuurwerk!!
Het is ooit bij AJAX begonnen met die knallen en bengalen en nu denkt gelijk elke grote club dit ook te kunnen doen.
Zie het resultaat hoe het dus niet moet.

DIT IS DE BEDOELING !

Laatst bewerkt:
Bovenaan