Groepsreis PGI 2011 ?!

Tony

Administrator
Medewerker
Vandaag weer contact opgenomen met mijn contact persoon in Amerika.
Hij heeft een week of twee geleden de nieuwe president verteld over onze plan om de PGI te bezoeken.
Ook heeft hij erbij verteld wat wij al gezien hebben en wat we allemaal hebben gedaan. De president van de PGI zou contact met me opnemen. Mocht dit deze week niet gebeuren dan moest ik mijn contact weer even aanspreken.

Drillz

Registered User
Vandaag weer contact opgenomen met mijn contact persoon in Amerika.
Hij heeft een week of twee geleden de nieuwe president verteld over onze plan om de PGI te bezoeken.
Ook heeft hij erbij verteld wat wij al gezien hebben en wat we allemaal hebben gedaan. De president van de PGI zou contact met me opnemen. Mocht dit deze week niet gebeuren dan moest ik mijn contact weer even aanspreken.

En gaan ze de rode loper voor ons uitleggen? Anders kom ik natuurlijk niet he...

Nee maar even zonder gekheid, ik wil hier sowieso ook nog wel eens heen dus ik hou het topic even in de gaten hoe het een en ander zich ontwikkelt.

Mocht ik gaan dan zou ik het misschien met een aantal dagen New York op de terugweg willen combineren omdat ik nog nooit in de USA ben geweest en ik het dan zonde vind om zomaar eroverheen/langs te vliegen op de terugweg.... Ik weet niet of meer mensen zoiets hebben? Snap wel dat als het echt een groepsreis wordt dat dat misschien lastig organiseren is. Maar goed zoals ik al zei ik hou dit topic wel in de gaten.

elmo

FPM Moderator

shinji

Moderator
Medewerker
Dan gaat het totale plaatje dus uitkomen op ong. 2500 Euro, das best de moeite, maar een weekie scheuren in een Dodge Charger, mwah, ga hier toch eens serieus over nadenken

Kobajo

FPM Filmer
Dan gaat het totale plaatje dus uitkomen op ong. 2500 Euro, das best de moeite, maar een weekie scheuren in een Dodge Charger, mwah, ga hier toch eens serieus over nadenken

Hou er wel rekening mee dat de bereking exclusief consumpties is. In jouw geval dus BIER!!!
Hahaha wordt toch een iets ander kostenplaatje dan!

zone

Registered User
Zit hier ook wel eens aan te denken,gaat dat 24 uur door?
Als ik wel eens videos zie is het is het overdag workshops demos enz.
Dan in de avond stoken,weet niet op welke manier maar er zal best wat de lucht in gaan.
Moet je eigenlijk met een motorhome op de camping zijn,zit je er tussen.

elmo

FPM Moderator
Welke informatie willen jullie nu hebben,of wat willen jullie nog weten?
Stel hier je vragen en wij proberen ze te beantwoorden.

Heb je altijd al gedroomd van het zelf LEGAAL bouwen van je eigen vuurpijl, shell, mini-girandola oid onder begleiding van ervaren mensen en ze dan dezelfde dag de lucht in te schieten dan is de PGI- Convention 2011 The Place To Be.
Er zijn veel workshops en lezingen die bijgewoond kunnen worden.
En er wordt veel ,heel veel vuurwerk afgestoken de hele dag door.

Meer info kun je vinden op http://www.pgi.org/convention/2011/

Son-T

Registered User
Voor degene die nog snel een cursus timmeren wilt volgen voor het knutselen aldaar; hier een filmpje.Succes!

rbfirework

Registered User
Als ik het goed begrepen heb zal de prijs rond de 2500euro gaan liggen, right??
En wordt het een dag of een nacht vlucht?

Zal het er straks eens over hebben hiero.

Mvg,
Rob

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Oke mannen,

ik heb net de nieuwe president van de PGI Aaron Enzer gesproken.
Om een lang verhaal kort te maken. Als lid van de PGI heb je voor de meeste plekken toegang behalve tot de plaats waar vuurwerk gemaakt word en het schietveld. Dit was vroeger gewoon voor iedereen open maar gevaarlijke situaties hebben hun doen besluiten om dit gedeelte af te sluiten.

Nou kreeg ik van hem te horen dat het geen probleem is voor ons om bijvoorbeeld de schietplek te bezoeken. Ik ga zelf aan dat 2 personen genoeg is om video en fotos te maken en dat helemaal oke. Nou kan het zo zijn dat als we met 6 personen die kant op reizen dat we er alle 6 op mogen (onder begeleiding) maar dat kan ik nu niet beloven. Uiteraard heb ik hem ook wat beloftes moeten doen wat betreft video en foto materiaal en ik zal een stukje moeten schrijven voor de PGI bulletin. GEEN ENKEL PROBLEEM HIHIHI.

We moeten inderdaad wel lid worden en de toegang betalen voor de PGI. Dit zal op rond de 250 dollar in totaal uitkomen.
De hotels liggen allemaal op 20 minuten rijden van het schietveld en het werd me aangeraden om een auto te huren (was ook de bedoeling).

De betalingen wil ik graag in 1 keer doen (Creditcard) en ik zal dan ook voor de mensen die mee gaan de inschrijvingen enzo verzorgen.

We kunnen als het aan mijn ligt aan de slag!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de mensen die in deze thread interesse hebben getoond allemaal een PM gestuurd met wat informatie en vragen.
Helaas blijkt dus wat ik al dacht. Veel mensen willen, maar niemand gaat. Althans we gaan wel maar we kunnen het meer een trio dan een groep noemen. Ik heb ook van een aantal nog geen bericht gehad. Ik hoop deze wel snel te krijgen zodat er wat duidelijk komt wat betreft de deelnemers aan deze groepsreis!

De mensen die zeker gaan zijn:
-Tony (Toon)
-Elmo (Elmar)
-Titan (Thomas)

We gaan de reis deze week boeken en we hebben er nu al super veel zin in!
HOPSA!!

shinji

Moderator
Medewerker
omdat het voor mij niet mogelijk is om 6 maanden van te voren al te boeken, heb ik me helaas ook af moeten melden.
En dat vind Rieck helemaal niet leuk.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik wil Toon hierbij ook nog even bedanken voor zijn inspanningen om deze reis voor de leden mogelijk te maken.
Het doet mij zeer om mede te delen dat ik (dit jaar) helaas niet mee kan.
Vorig jaar toonde ik oprecht belangstelling, want na China 2010 was een bezoek aan PGI mijn laatste droomwens om een keer meegemaakt te hebben.
Ware het niet dat er in mijn persoonlijk leven iets vervelends is gebeurd, waardoor ik tijdelijk het financieel allemaal wat rustiger aan moet doen.
Ik wens de heren deelnemers alvast heel veel plezier en zal jullie ontwikkelingen op de voet gaan volgen.

Bovenaan