Groepsreis PGI 2011 ?!

shadow13

Registered User
Hier nog een paar filmpjes van de PGI 2010. Dit jaar gehouden in Wisconsin

Ik zou er dolgraag mee naar toegaan.De tijd kan ik wel regelen, het financiele gedeelte helaas niet of ik moet ergens de jackpot winnen.:hehe!:

shadow13

Registered User
hey paul bedankt man,maar heb weinig zin om 15/16 uur in het vliegtuig/luchthaven te zitten/zijn.
Vlieg liever in 9 uur naar Minneapolis non-stop voor ook rond de 1100 euro en dan lekker relaxed in de auto er naar toe rijden(kan er tenminste weer gerookt worden) zie je ook nog wat van de omgeving.
Een auto moet er toch gehuurd worden en de benzine is er niet duur.

Graag gedaan Elmar. Je vroeg om andere opties, dus die heb ik je gegeven.Ik zeg niet dat die beter zijn dan non-stop vliegen(en daarna kunnen roken:tounge:), maar het is wel een manier om in Fargo te komen met het vliegtuig.

Red Eagle

Registered User
Inderdaad een erg gaaf festival maar ook ik kan dat financieel niet aan ben ik bang!

Eigenlijk wel iets wat je moet hebben meegemaakt maar goed dan moet je de vrouw/vriendin ook zover zien te krijgen
dat ze haar jaarlijkse vakantie niet op het strand bevind in de zon maar ergens op een weiland met van die andere idioten!!

Helaas dus genoegen moeten nemen met jullie reisverslag Tony,Elmo,??
misschien wel een leuk idee om dit te gaan organiseren voor Fallas? Daar zijn de reizen over het algemeen nog redelijk betalaalbaar
En ik neem aan dat er ook wel animo voor is om met een groep naar Fallas te reizen?

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad een erg gaaf festival maar ook ik kan dat financieel niet aan ben ik bang!

Eigenlijk wel iets wat je moet hebben meegemaakt maar goed dan moet je de vrouw/vriendin ook zover zien te krijgen
dat ze haar jaarlijkse vakantie niet op het strand bevind in de zon maar ergens op een weiland met van die andere idioten!!

Helaas dus genoegen moeten nemen met jullie reisverslag Tony,Elmo,??
misschien wel een leuk idee om dit te gaan organiseren voor Fallas? Daar zijn de reizen over het algemeen nog redelijk betalaalbaar
En ik neem aan dat er ook wel animo voor is om met een groep naar Fallas te reizen?

Fallas kan iedereen zelf heel makkelijk regelen. En er lopen 100 a 150 Hollanders rond dus dat komt altijd wel goed.
Een reis als deze naar de PGI is totaal anders. Daar gaan geen 10tallen mensen heen, vandaar dat ik het voor een groep wil regelen/organiseren.

Red Eagle

Registered User
Das waar Fallas is inderdaad makkelijk zelf te regelen.
daarom leek het mij des te leuker om eens met een groepje heen te gaan en dan daar lekker met elkaar vuurwerk afsteken en shows te bezoeken.Juist omdat er geen tientallen mensen heen gaan maar vele meer is het organiseren des te makkelijker en de animo ervoor vele malen groter dan een reis naar de Usa.

Neemt niet weg dat ik je wel veel plezier wil wensen en het nartuurlijk top is dat zoiets als een reis naar de PGI mogelijk gemaakt kan worden door FPM!!

Vavoom

Registered User
Deze thread heeft een schop omhoog gehad zie ik.
We hadden het er een paar weken terug nog over.
Zoals toen ook gezegd heb ik serieus interesse. :)

En als we dan toch in dat grote land zijn.... wellicht mogelijkheid om wat langer te blijven (voor wie dat mag van thuis) en wat meer te zien????

Tony

Administrator
Medewerker
Uuuh, ik mag denk ik niet langer blijven. Althans het lijkt mij niet verstandig.
Ik wil/moet nog naar andere festivals/vuurwerk toe en dan moet ik het niet te gek gaan maken. Mijn vrouw is dan wel klein maar ze slaat ontzettend hard :(

elmo

FPM Moderator
Als ik er heen ga kan ik ook niet langer blijven,de maandag na het festival moet er weer gewerkt worden.
Zit helaas vast aan de bouwvak anders had ik het wel anders op genomen.

Vavoom

Registered User
Dacht ik al :)
Wordt dus de 13e of de 14e terug.

Heb gister even vlug wat rondgeneusd. Vanaf Brussel is het goedkoper om te vliegen naar Minneapolis (of Winnipeg) dan vanaf Schiphol.

rbfirework

Registered User
Heey

Lijkt me zeer leuk om mee te gaan en ja als de prijs niet te hoog word ben ik er bij waarshijnlijk met mijn vader want ik kom zelf het land niet in (ben minder jarig)

Zal wel leuk zijn om eindelijk mijn beloften aan charley en doc te kunnen vervullen (had hem een paar jaar terug al belooft langs te komen).

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
Damn, zou met alle liefde meewillen, qua geld had het niet uitgemaakt. Ik woon/ werk dan alleen in Frankrijk en kan geen vrij nemen. Hou ons op de hoogte!

pyrotrick

Registered User
Hmm pity would have been great fun,

Helaas zit de pgi dit jaar midden in mijn vakantie, had verdomde graag mee gewild. Dat het nog een keer gaat gebeuren is zeker alleen wanneer?.
Voor de mensen die wel gaan alvast een voorproefje van de cursussen die er gegeven gaan worden.
www.pgi.org/2010PGICourseDescriptions.xls
Paul Biersach´s cursus over de dragon´s breathe had ik zelf bijvoorbeeld graag bij gewoond.

Grtz PAtrick

Stay Green..(wel toepasselijk als je naar de pgi gaat)

elmo

FPM Moderator
2010 PGI Convention - Appleton - Course Descriptions

#60 Enschede: Lessons to Relearn

On Saturday, May 13, 2000 in the city of Enschede, The Netherlands it was a hot, windy day and unusually dry for that time of year. Enschede is a small city of about 150,000 people located near the German and Belgian borders. In the early afternoon a small fire broke out at the S.E. Fireworks facility. The company was primarily an importer of fireworks that packaged and distributed them in Western Europe. It was located in a mixed industrial and residential neighborhood that was developed in the late 19th and early 20th century. In the next 34 minutes this small fire led to a series of powerful explosions that killed 22 people, including 4 fire fighters who were on the scene attempting to control the initial fire. Another 947 people were injured, many seriously with most injuries primarily due to flying glass and debris. The blasts and ensuing fires destroyed the S.E. Fireworks facility, over 400 homes and businesses, and heavily damaged many more. The damage was staggering and in this small, densely populated country it sent shockwaves through the entire population.

Er was zelfs aandacht voor Enschede,kun je nagaan wat voorn inpackt het voorval heeft gehad voor de vuurwerkindustrie.

Laatst bewerkt:

Vavoom

Registered User
We gaan er in Januari werk van maken!
Word kikkuh :)

Ben benieuwd. Half december hebben Toon en ik er nog over gesproken.
Heb voor de kerst nog gezocht naar het voorschrift "dat men voor 31 december PGI-lid dient te zijn als men het jaar daarop de PGI Convention wil bezoeken". Heb het niet meer kunnen vinden. ALS dit voorschrift nog van kracht is, kan het lastig worden.

Maar misschien (of beter hopelijk) vind men het vanuit de PGI zo bijzonder dat er een stel Hollanders afreizen, dat we gematst worden en bijvoorbeeld als "special guests" geen member hoeven te zijn en geen inschrijfgeld hoeven te betalen voor de Convention. Scheelt toch in totaal weer zo'n $200,- per persoon. Just a (wishfull) thought. :)

kingmokum

Banned
Zou heel mooi zijn vavoom, ik ben benieuwd wat het totaal plaatje aan kosten zal worden en wat er allemaal te doen valt..?!

Groeten,

King

elmo

FPM Moderator
PGI-2011-Logo.png

http://www.pgi.org/convention/2011/ site heeft een update gehad.

Gerko18

Registered User
Het lijkt mij ook eigenlijk zeer gaaf om daar heen te gaan. Ben eigenlijk net zoals mokum benieuwd waar de totale kosten op uit zullen draaien. Dit zal voor mij de doorslag geven.

Gr

Bovenaan