Groenrijk presenteert 3D geprint vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Groenrijk presenteert 3D geprint vuurwerk

Tuincentrum Groenrijk Veldhoven heeft vandaag als eerst in Nederland 3D geprint vuurwerk gepresenteerd. Via hun Facebookpagina lieten zij dat weten.

Via de Facebookpagina van Groenrijk Veldhoven is een filmpje te zien waarbij eigenaar Marco Verberne een 3D geprinte vuurwerkpijl laat zien. ''Vuurwerk waarvan u de kleur en effecten kunt bepalen'' aldus Marco. Dit unieke concept is voortgekomen uit een samenwerking met de jonge onderneming TO-Connect, social media marketing.

Meer informatie vindt u de komende dagen op de Facebookpagina van Groenrijk Veldhoven en Vuurwerk Veldhoven.

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2014/december/11/groenrijk_presenteert_3d_geprint_vuurwerk

Reverser

Registered User
Je mag zelf geen vuurwerk maken.:tounge: Ik print wel een mooi label en plak die wel om een bestaande CE gekeurde pijl volgens NL norm met mijn matrix printer.

Ze printen tegenwoordig ook alles. Ik denk niet dat het een toekomst heeft.

5pyroman5

Registered User
Je mag zelf geen vuurwerk maken.:tounge: Ik print wel een mooi label en plak die wel om een bestaande CE gekeurde pijl volgens NL norm met mijn matrix printer.

Ze printen tegenwoordig ook alles. Ik denk niet dat het een toekomst heeft.

Snap ik, maar misschien is er een standaard label ( met ce, handleiding en artnummer) waar je op de rest je eigen label mag ontwerpen, printen en dan op de pijl plakken?

Bovenaan