GroenLinks: stemmen over vuurwerk in de straat

thunderflash

Registered User
Wat een onzin van die gast zeg.Tegenstanders hou je altijd en zolang ze dit soort ideen spuien ben ik er niet zo bang voor omdat het nergens over gaat.Volgens mij zijn het gewoon publiciteitsgeile geitenwollensokken dragende wietrokende gasten die beter zich druk kunnen maken om ontsnappende tbs-ers,moordenaars,verkrachter e.d. Dan om mensen die hun zuurverdiende geld in hun hobby steken die ze bij gods gratie 1x in het jaar legaal kunnen uitvoeren.

bulty

Registered User
waar we naar toe gaan (als we niet uitkijken) is een maatschappij waarin alles moet en niets mag !.

ze gaan even voorbij aan het feit dat oudejaar vieren met vuurwerk een traditie is die zijn oorsprong heeft in onze geschiedenis.

de meeste van ons zullen het eens zijn met het feit dat vernielen niet bij oud en nieuw hoort,dit is heel wat anders als rot geintjes die we waarschijnlijk allemaal wel hebben uitgehaald.

dus we kunnen zelf een heel stuk beinvloeden door normaal met vuurwerk om te (blijven) gaan, en naar mijn bescheiden mening kan dat zelfs met zwaar vuurwerk !!!

laten we er een feesie van maken de 31e !!, ik in ieder geval wel:nuts::nuts::nuts:

joszie

Zilveren Member
Arno bonte... zielig figuur.
Als hij dan zonodig een milieuridder wil zijn laat hem dan iets zeggen over de grote dingen...en dan ook met zinnige voorstellen. ONgelooflijk wat voor idiotie er uit zijn mond komt.

En ik hoop dat hij zijn auto heeft in geleverd? Kan hij in het vervolg de trein naar groningen nemen...

blacklabel

Registered User
alweer zo'n geweldig idee van GL zeg pfff, ik hoorde het vandaag die gozer al op BNR Radio vanmorgen (op weg in de auto, afhalen van het vuurwerk uiteraard) Maar hij werd wel een beetje aan de tand gevoelt door de interviewer met vragen dat het toch niet handhaafbaar is en wat doe je dan als 51% kiest tegen en 49 voor en de 49% gaat toch afsteken.. Het is gewoon een schreeuw om aandacht (kleine partij Groenlinks) om even in de belangstelling te staan..

Bovenaan