GroenLinks-raadslid Ivana Citterbartova heeft grootse plannen in haar hoge hoed

Moontan

Moderator
Medewerker
GroenLinks-raadslid Ivana Citterbartova heeft grootse plannen in haar hoge hoed

Lansingerland – Een boomrijker Lansingerland, meer zonnepanelen en een verbod op het afsteken van vuurwerk rond de jaarwisseling. GroenLinks-raadslid Ivana Citterbartova heeft grootse plannen in haar hoge hoed. Deze week in Rondje Duurzaam: GroenLinks over hun groene ideeën met Lansingerland.

Maar dat is zeker nog niet alles. "Een verbod op het particuliere afsteken van vuurwerk en daarvoor in de plaats één grote vuurwerkshow voor de hele gemeente. Bijvoorbeeld op het Landmeterplein in Bergschenhoek, hier zijn eerder al eens vuurwerkshows georganiseerd. Zo'n verbod op particulier afsteken scheelt veel overlast en kosten door vandalisme."

De komende tijd gaat Citterbartova haar plannen verder uitwerken. "Ik ben maar het enige raadslid voor GroenLinks, meer zetels hebben we niet. Daarom ben ik ontzettend blij met onze goed functionerende steunfractie. Daardoor zijn we actiever en zichtbaarder dan ooit."

http://www.hvhonline.nl/pages/posts/vier-groene-plannen-van-d66-51485.php?p=134&s=211

Moontan

Moderator
Medewerker
Dat vuurwerkverbod is een heel belangrijk item voor Groen Links.
Staat op het partij programma landelijk en op gemeente niveau.
Kunnen ze lekker mee scoren.

densta

Registered User
Heb liever dat die pffff kan t bijna niet uitspreken groenlinks prutsers eens gaan kijken naar een heel groot voorbeeld en dat is voetbal vandalisme. Dat gebeurt wekelijks. Maar zal wel weer iets verkeerds gezegt hebben.

Bonbridge

Registered User
Heb liever dat die pffff kan t bijna niet uitspreken groenlinks prutsers eens gaan kijken naar een heel groot voorbeeld en dat is voetbal vandalisme. Dat gebeurt wekelijks. Maar zal wel weer iets verkeerds gezegt hebben.

Hooligans zitten erg diep geworteld in de samenleving.
Die gaan ook op bezoek bij spelers om verhaal te halen.
Bestuurders en politie zijn er bang voor.

Gaat grof geld in om.
Voetbal is oorlog.

Terwijl het gewoon een spelletje zou moeten zijn met een bal.

Fireworkfreakz19

Registered User
Ze kunnen zich beter bezig houden met alle die aszielzoekers hier dat kost ons al te veel geld.. en veel problemen en dat jullie geen zetels hebben doen jullie zelf met jullie triesten dingen.. :pissed off:

Puur

Registered User
weer zo n aaaargh heb geen eens een woord voor zulke figuren.....maak je eigen eens druk over belangerijkere zaken.....
tis februari en die mafkezen zijn nog steeds bezig.......opdoeken die partij

adgertic

Registered User
Ik heb vrienden in Berkel.... die zouden dan voor een beetje vuurwerk naar bergschenhoek moeten? Met de kinderen etc? Rare mensen...

È La Mia Vita

BillyF

Registered User
Ga eens werken voor uw centen mevrouwtje en zit niet zo links te lullen en rechts te vullen. Partijen als deze zijn gevaarlijk. Veel verbieden en het voor een klein groepje leuk houden. De rest mag er van onder lijden. Leuke groep! Als er iets is gebleken afgelopen jaren is de cohesie onder de mensen bij het zelf afsteken van vuurwerk.

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk

Pyrohond

Registered User
Hooligans zitten erg diep geworteld in de samenleving.
Die gaan ook op bezoek bij spelers om verhaal te halen.
Bestuurders en politie zijn er bang voor.

Gaat grof geld in om.
Voetbal is oorlog.

Terwijl het gewoon een spelletje zou moeten zijn met een bal.

idd, echt te triest voor woorden. Voetbal, prima, maar die cultuur kan me echt gestolen worden. Maar groenlinks zal te laf zijn om ipv vuurwerk daar werk van te maken.

Bovenaan