Groen Links Heeft weer iets nieuws bedacht.

KoenL

Registered User
Pas nou maar op met wat je zegt Harry. Stel er is een keer een goedwillende journalist die informatie komt halen bij een vuurwerkforum, dan werken zulke reacties niet in het voordeel.

Waar die man nu voor pleit is mij een raadsel. Wil hij een verbod? Een vuurwerkvrije zone in de speeltuin? De context ontgaat mij. Bovendien vind ik het er meer op lijken dat de spanning iets te veel is voor de man, wat de tranen teweeg brengt.

Hairy Harry

Registered User
Ach koenl, ik zet alleen mijn mening neer. Er verschijnen ergere dingen hier op het forum die in "ons" nadeel zouden kunnen werken.
Dat dhr Strooker, volgens rtvnh dhr Stroker, fanatiek Groen Linkser is, staat gewoon op zijn Facebookpagina, dus dat is alleen maar voer voor een goedwillende journalist die onderzoek zou doen naar de hetze tegen vuurwerk van Groen Links.

Pancake77

Registered User
Och gut zijn kleinzoontje loopt risico in het leven, als hij dat had willen vermijden had hij zelf geen kinderen moeten nemen.

Dit is nou een echte azijnzeiker...

Klaas bereidt je maar voor dat je kleinzoontje in het leven nog heel veel risico gaat lopen dat is nou eenmaal het leven...

boozebelly

Registered User
Hele bange man die gezien zijn Facebookpagina zich drukt maakt over van alles in de wereld. Ik denk dat deze man te labiel en zweverig is om serieus te moeten nemen. Ergens vind ik het ook wel zielig.
Hij zou zo in een campagnefilmpje kunnen fungeren om mensen te waarschuwen voor de gevolgen van teveel media tot je nemen.

Bovenaan