Green Bait

FPM ProductBOT

Registered User
1855_Wolff_DynastyProfessional_GreenBait_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Green Bait[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1855[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 9,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]97.1 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]50[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Sierlijk gevarieerde cake met kometen en een leuke finale![/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 12/10/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

MichelAngelo

Registered User
We vonden het een raar potje. Kwam waarschijnlijk omdat je voor €9,95 geen 50 schoten verwacht met zoveel diversiteit. Veel kleuren, scherpe crackling, felle blinkers (zo te zien blauw?!) in aardige boeketjes ook nog. Als ik het filmpje zo terug zie, dan vind ik 'm leuk.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vond hem zelf ook helemaal niet verkeerd. Maar ik kijk er dan wel naar alsof ik er 5 tegelijk zie gaan.

PyroGuy

Registered User
Ook hier prima te spreken over dit product. Leuke opbouw met mooie kleuren en een leuke diversiteit aan effecten! Budgetpotje zoals we gewend zijn van Wolff!

rodepo

Registered User
ik zeg doen.leuk vooravond potje. Wolff bewijst toch maar weer dat je met weinig kruit inhoud toch hele leuke dingen kan doen.

Bovenaan