GREAT VIEW! Mascleta Caballer FX 18-3-2015 | ALLEMAAL ZWAAIEN NAAR TONY!

Yoshimitsu

Registered User
Met dank aan Koen hadden wij deze geweldige plek op de 4e verdieping met perfect zicht op het plein.

En wie zien we daar op 0:53? ;-)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Mooie plaats! Erg mooie beelden maak je vanaf die balkons! Vorig jaar ook op een balkon gestaan en zo een mascletta meegemaakt!

Bedankt voor het delen!

Yoshimitsu

Registered User
Dankje dankje.

Ik zal hier nog wat vids plaatsen.

EDIT: Filmpje Palau de la Musica weggehaald.

En hier nog een filmpje van de Mascleta Nocturna van 19/3/2015 op de Plaza del Ayuntamiento:

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Ik zie daar dingen gebeuren die je niet verwacht van een liefhebber van vuurwerk. Er wordt echt idioot gedaan...jammer.

Mja en nu blijft dat nog beperkt tot een "eigen stukje"... ik heb helaas ook meegemaakt, dat er bijv. barracho's of zware knallers op een brug vol met mensen die weggingen na de avondshow geflikkerd werden. Of overdag achteloos van boven de rivierbedding in gesodemieterd, terwijl je aan komt rijden op je fietsje.

Het zijn gelukkig "incidenten", maar in deze categorie is wat mij betreft elk incident er één teveel.

Yoshimitsu

Registered User
Inderdaad. Sommige dingen wordt niet helemaal volgens gebruiksaanwijzing afgestoken...
Ik heb het filmpje maar verwijderd, om gedoe te voorkomen.

Maar wat GMP82 al zegt, het was wel beperkt tot een 'eigen stukje'.
En ja, dat heb ik dit jaar ook weer gezien. Borrachos die na een avondshow tussen de mensen werden gegooid >.<
En vuurwerk naar beneden laten vallen vanaf boven is ook niet echt slim nee.

Bovenaan