Great Thunders

FPM ProductBOT

Registered User
7020_Katan_Great_Thunders_new_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Great Thunders[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]7020[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 5,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]10 pakjes met 4 knallers.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 11/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Tony

Administrator
Medewerker
Deze na een tip getest en moet zeggen; ze knallen lekker.
Ik denk dat ze op de grens van de 120DB zitten. De sloffen zijn trouwens niet te tillen zo zwaar.

Ik heb ze gekocht voor €5,95 per slof van 100 rotjes.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik had ze ook! Waren opvallend goed, in mijn oren de hardste NL knallers die ik gehoord heb.

DioR

Registered User
Nu al 2 positieve reacties...
Maar Dim en Tony, ik weet dat je knallen moeilijk kan vergelijken. Hoe is de knal ten opzichte van de grondbloem met knal van laten we zeggen original...

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oehhh die zijn ook goed he! Net als de grondbloemen met knal van GBV!

Ik denk dat ze wel te vergelijken zijn, maar zoals je al zei... Het blijft lastig.

GMP82

Zilveren Member
Zijn dit dan dezelfde als de Japan Thunders bij de RWVH? Label oogt nagenoeg identiek..
medium_158.jpeg

Daar staan er 200 voor 4,95, dus dat wijkt wel wat af..

Qua prijsindicatie zouden het dan ook deze kunnen zijn:
6,95 per 40 st.
medium_159.jpeg

Iemand die dit weet?

DioR

Registered User
Ja Dim, die grondbloemen ware echt super. Gelukkig heb ik nog een aantal van die original bloemetjes op zolder liggen. Als dit dan een goede vervanger is dan ben ik echt blij. En als ik jou en toon moet geloven denk ik dat we een aardige vervanger hebben. (bedoel alleen de knal dan).

Er is maar 1 manier om er achter te komen. Gewoon ff 2 slofjes meenemen en zelf testen! Ik zal hem wel ff filmen. Echter komt het pas na januari online...

Tony

Administrator
Medewerker
Verwacht nou ook weer gewoon wonderen!!
Leuke knal...Die van Cafferata klinken voor mij het hardst (Doffer) maar deze zijn ook zeker niet verkeerd.

DioR

Registered User
Verwacht nou ook weer gewoon wonderen!!
Leuke knal...Die van Cafferata klinken voor mij het hardst (Doffer) maar deze zijn ook zeker niet verkeerd.

Wonderen met nederlandse knallers zijn er niet. Dat snap ik ook hahaha. Maar ik was wel al een hele lange tijd op zoek naar kwalitatieve rotjes die qua knal nog aardig zijn. Ik denk dat ik het in deze heb gevonden. Echter zal ik ze zelf eerst proberen voor ik een echt antwoord heb.

Bovenaan