9 december 2015 #1 R royduin Registered User Ik kwam deze kortingscode tegen: GTSDV waarmee je gratis de Twin Spin cake krijgt bij elke bestelling op vuurwerkmania.nl. Graag gedaan! Laatst bewerkt: 28 december 2015
Ik kwam deze kortingscode tegen: GTSDV waarmee je gratis de Twin Spin cake krijgt bij elke bestelling op vuurwerkmania.nl. Graag gedaan!
9 december 2015 #2 H happy4ever Registered User Meteen maar even gebruik van gemaakt. We Like it, Aftershock Rockets en Twin spin samen voor € 20,00. Lijkt mij geen verkeerde deal. nb doordat ik een nieuwe bestelling plaatste kon ik ook We Like it weer bestellen :grin:
Meteen maar even gebruik van gemaakt. We Like it, Aftershock Rockets en Twin spin samen voor € 20,00. Lijkt mij geen verkeerde deal. nb doordat ik een nieuwe bestelling plaatste kon ik ook We Like it weer bestellen :grin:
9 december 2015 #3 F ferox Registered User happy4ever zei: Meteen maar even gebruik van gemaakt. We Like it, Aftershock Rockets en Twin spin samen voor € 20,00. Lijkt mij geen verkeerde deal. nb doordat ik een nieuwe bestelling plaatste kon ik ook We Like it weer bestellen :grin: Klik om te vergroten... Hahaha ik ook!
happy4ever zei: Meteen maar even gebruik van gemaakt. We Like it, Aftershock Rockets en Twin spin samen voor € 20,00. Lijkt mij geen verkeerde deal. nb doordat ik een nieuwe bestelling plaatste kon ik ook We Like it weer bestellen :grin: Klik om te vergroten... Hahaha ik ook!
16 december 2015 #4 R royduin Registered User Vergeten te vermelden: hij is geldig tot het einde van het jaar
17 december 2015 #5 R royduin Registered User De voorwaarden van de actie zijn gewijzigd: vanaf €50 kan de kortingscode gebruikt worden.