Goteborg is weer los gegaan! De show is van afgelopen zomer. 6741271
Tony Administrator Medewerker 26 september 2009 #1 Goteborg is weer los gegaan! De show is van afgelopen zomer.
Tony Administrator Medewerker 26 september 2009 #2 WOW WOW WOW WOW Wat een Kikkuh Opening! Kippevel! En die mensen dan, ze gaan ook kompleet uit hun dak! Zo hoort het
WOW WOW WOW WOW Wat een Kikkuh Opening! Kippevel! En die mensen dan, ze gaan ook kompleet uit hun dak! Zo hoort het
S svnJJ Registered User 26 september 2009 #3 Idd heeerlijk!!:nuts: leuke bekende muziek waar je veel op kan doen en wat ze dus ook gedaan hebben! zouden ze elk wedstrijd van oranje moeten doen! haha groeten Sven
Idd heeerlijk!!:nuts: leuke bekende muziek waar je veel op kan doen en wat ze dus ook gedaan hebben! zouden ze elk wedstrijd van oranje moeten doen! haha groeten Sven
N nitraat4life Registered User 26 september 2009 #4 Ze blijven geweldig de mannen van gotenberg, ik denk dat niemand dit soort dingen beter kan dan martin.
Ze blijven geweldig de mannen van gotenberg, ik denk dat niemand dit soort dingen beter kan dan martin.
D dieter Registered User 26 september 2009 #5 svnJJ zei: Idd heeerlijk!!:nuts: leuke bekende muziek waar je veel op kan doen en wat ze dus ook gedaan hebben! zouden ze elk wedstrijd van oranje moeten doen! haha groeten Sven Klik om te vergroten... Wij ( Xena en ik ) mee bezig geweest...... Maar er mag bij UEFA wedstrijden geen vuurwerk worden afgestoken in Nederland....
svnJJ zei: Idd heeerlijk!!:nuts: leuke bekende muziek waar je veel op kan doen en wat ze dus ook gedaan hebben! zouden ze elk wedstrijd van oranje moeten doen! haha groeten Sven Klik om te vergroten... Wij ( Xena en ik ) mee bezig geweest...... Maar er mag bij UEFA wedstrijden geen vuurwerk worden afgestoken in Nederland....
P PyroPlop32 Registered User 26 september 2009 #6 Geweldige show ! echt te geil gewoon! super mooie producten worden er ook gebruikt. Thnx voor het filmpje. Laatst bewerkt: 26 september 2009
Geweldige show ! echt te geil gewoon! super mooie producten worden er ook gebruikt. Thnx voor het filmpje.
S shadow13 Registered User 26 september 2009 #7 Hopsa KICKEN:nuts: Wat een geweldige show en timing weer van ze. I love it