Gotenborg - 2010

Tony

Administrator
Medewerker
Ze hebben weer een hele gave show gegeven! Er staat nog niet bij waar dit was maar ik vind hem weer super tof.

shadow13

Registered User
Raar maar waar zie ik op fpm inderdaad ook geen beeld,maar alleen geluid.Als je hem echter op vimeo zelf bekijkt heb je wel beeld en WAT voor beeld:lub:
De mannen van Goteborg blijven ware meesters bij dit soort showtjes.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Inderdaad vreemd, ik heb ook alleen geluid en geen beeld, maar als je m op vimeo kijkt heb je wel gewoon beeld.

Maar wat een fantastische show zetten ze toch iedere keer weer neer, echt geweldig, en het publiek gaat ook helemaal uit z`n dak.

Dan maar een linkje.

http://vimeo.com/13722938

Laatst bewerkt:

Roeland FPM

FPM Filmer
Hier werkt ie gek genoeg wel gewoon, zoals altijd hebben ze weer een topshow neergezet! Thanks voor het delen Toon.

EDIT: The Gothia Cup opening show at Ullevi, by Göteborgs FyrverkeriFabrik in 2010.

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Echt geweldig strak geschoten op muziek, echt genieten! Mooi om te zien dat met zo'n relatief beperkt aantal producten (hoofdzakelijk mines en tails) je toch een geweldig en spectaculair stukje vuurwerk neer kunt zetten, zolang je het maar creatief en met oog voor kwaliteit/detail doet! Hoeft ook helemaal niet lang te duren, sterker nog, langer op deze manier zou misschien alleen maar averechts werken. Precies goed zo dus!

Thanks voor delen/vinden Toon!

Phantom

Registered User
Hier doet hij het ook niet.
Heb hem even op Vimeo gezet en als je kijkt wat ze dan weer voor show neerzetten is echt geweldig mooi.

Bovenaan