Goodbye 2012 !

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zoals elk jaar een kleine compilatie film :D dus ook dit jaar ! :D

Daarbij ook een klein verslag hoe ik afgelopen jaar de hobby weer heb mogen beleven !
Voordat ik hier aan begin wil ik eerst wat mensen bedanken :)

Als eerst beginnen we bij onze torrie ! Goos weer onwijs bedankt voor afgelopen jaar, zowel op persoonlijk gebied en natuurlijk m.b.t onze hobby ik heb mede dankzij jou en jappy-b, 1 van de beste oud en nieuws ooit gehad :) een dag om noot meer te vergeten. Daarbij ook bedankt voor de gezelligheid tijdens alle shows ook al hebben we er dit jaar niet samen veel gedaan maar toch , THANKS GOOS :)

Jappy-b , dit jaar hebben we er samen aardig wat shows op zitten ! we zijn zo beetje denk ik samen naar zo`n 15 shows geweest dit jaar ! en elke keer was het weer toppie, het mooiste vond ik dan ook dat we mede dankzij katan een keertje samen mochten helpen aan een show in Rotterdam ! Dit is ook iets wat ik nooit zal vergeten samen met 1 van je beste buddys samen je hobby mogen uitvoeren :)

Daar naast ook een bedankje aan Katan vuurwerk, ik heb dit jaar bij diverse show mogen helpen qua opbouwen of het schieten ervan , dat waren voor mij echt gezellig maar tevens ook zeer leerzame dagen :D , Mike & Ronny hartstikke bedankt !

Ook wil ik graag nog wat andere mensen bedanken !
- Tony
- Redbaron
- Ricow
- Thunderboy

----------------------------------------------
Verslag 2012

01-01-2012 , pffffff dat was ff bijkomen hoor boys ! wat was dat een geweldig oud en nieuw ! Een dag om nooit meer te vergeten. Alles was perfect de sfeer,gezelligheid,vuurwerk, en heel belangrijk de juiste mensen om je heen !

Na oud en nieuw zijn we gelijk begonnen met de showtjes te filmen, in het begin van het jaar ben ik regelmatig naar shows in België geweest, zo ben ik naar Bouge,Arendonk,knokke-heist en naar Geel geweest, dit waren echt allemaal top shows ! Natuurlijk de een wat minder dan de andere maar dat mag de pret niet drukken ! tijdens de zomer maanden heb ik juist shows in Nederland bezocht en ook bij een aantal mogen helpen :)
Zo heb ik bijvoorbeeld in Rotterdam,Tilburg,Alphen a/d Rijn en in tiel mogen helpen samen met de mannen van katan vuurwerk ! Tiel,Tilburg en Rotterdam zijn de shows die altijd bij me blijven :)

Tiel...... Dat was voor mij de eerste keer shells shieten, en jah ik was aardig nerveus , maar dat was echt geweldig om mee te maken :) :D
Tilburg- Dit was gewoon erg leerzaam aangezien het op muziek getimed was en daarbij ook een redelijk grote show was qua aantal producten :)
En Rotterdam heb ik al uitgelegd

Ook ben ik naar shows in Duitsland en Zwitserland geweest, en dat was echt iets om nooit meer te vergeten :) maar Oesingen ( CH ) en St`goar waren toch echt wel de toppers van dit jaar voor mij.

Tot slot.
Iedereen allemaal alvast hele fijne dagen toegewenst en een geweldig oud en nieuw !
En maak er weer wat van in 2013 !

Gr stefan

Dim

Product Beheer
Medewerker
Via Facebook de film bekeken! 40! Shows wow! Bedankt voor je inzet en de kippenvel momenten in je films en deze trailer!

DioR

Registered User
Kwam de link via Twitter tegen. Na het zien van de film moest ik toch ff inloggen om jou te complimenteren voor een topper van een film! Bedankt!!!

Mystifying Sage

Registered User
Je bent er erg vroeg bij Stefan, bedankt voor het leuke filmpje....Maar er komen waarschijnlijk drukke tijden aan...

Je bent bij een aantal zeer leuke shows geweest, al verlanglijstje voor volgend jaar gemaakt?

Zelf heb ik afgelopen jaar niet zoveel bezocht ook door met name druk met werk een zwangere inmiddels bevallen vrouw..

Shows / festivals die in mijn geheugen gegrift staan van dit jaar waar ik beiden voor het eerst geweest ben zijn...

Il redentore te Venetie en het SS. Salvatore te Succivo (Italië)

Volgend jaar staan er weer meer shows op de lijst, vrouw is toch al bevallen...

Bonn, Dusseldorf, Keulen, Zwitserland 01-08, St. Goar... Zijn toch wel de shows waar ik komend jaar mijn snuit wel weer wil laten zien....En mogelijk Adelfia volgend jaar eens meepikken...

Maar jij ook bedankt voor alle films van afgelopen jaar en wie weet treffen we elkaar in volle gezondheid weer eens in 2013.

Grts, M

thunderboy

Registered User
Yo Stefan,

Allereerst, leuke film heb je weer in elkaar geknutseld joh!

Ik wil jou ook bedanken voor alle gezellige tijden die we afgelopen seizoen samen hebben gehad bij de shows, meeting en demo's.

Je bent een toffe gozer om een showtje mee te pakken en in mijn belevenis een echte liefhebber van deze mooie hobby.
Het weekendje St Goar was onvergetelijk , als je in 2013 weer wilt komen ben je hier altijd welkom.

Als laatste ook nog een klein bedankje omdat je me kennis hebt laten maken met Vegas, heb er veel plezier van en rommel er lekker mee verder de komende tijd

Ik zie je binnekort wel weer bij een showtje,

de mazzell

Torrr

Registered User
Als eerst wil ik jou ook bedanken voor al die jaren dat we elkaar nu kennen jij voor mij een hele goede maat en vriend / kameraad bent geworden en dat jij er ook altijd voor mij bent/was als het nodig was. Dit jaar hebben we inderdaad een stuk minder shows bezocht als de jaren daar voor maar oud en nieuw heeft een hoop gecompenseerd , en dit jaar gaan we hem overtreffen !

Stefan, maatje, kameraad, broertje : super filmpje heb je weer in elkaar gezet, top !!!!!

Ps : bij ons op de site ( VWC ) staat het filmpje met FPM logo, hier had hij eigenlijk met het VWC logo moeten staan he :lub::lub:

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Je bent er erg vroeg bij Stefan, bedankt voor het leuke filmpje....Maar er komen waarschijnlijk drukke tijden aan...

Je bent bij een aantal zeer leuke shows geweest, al verlanglijstje voor volgend jaar gemaakt?

Zelf heb ik afgelopen jaar niet zoveel bezocht ook door met name druk met werk een zwangere inmiddels bevallen vrouw..

Shows / festivals die in mijn geheugen gegrift staan van dit jaar waar ik beiden voor het eerst geweest ben zijn...

Il redentore te Venetie en het SS. Salvatore te Succivo (Italië)

Volgend jaar staan er weer meer shows op de lijst, vrouw is toch al bevallen...

Bonn, Dusseldorf, Keulen, Zwitserland 01-08, St. Goar... Zijn toch wel de shows waar ik komend jaar mijn snuit wel weer wil laten zien....En mogelijk Adelfia volgend jaar eens meepikken...

Maar jij ook bedankt voor alle films van afgelopen jaar en wie weet treffen we elkaar in volle gezondheid weer eens in 2013.

Grts, M

Thanks voor je leuke reactie !
ja het gaat zeker een drukke periode worden !

Morgen naar Leidschendam volgende week Milheeze
en daarna leiden, Zoetermeer , Rijswijk en nog weet ik het hoeveel demo`s :p
maar ik heb dr weer zin in !

En ik hou me graag beschikbaar next year om 1-08-2013 mee te gaan naar zwitserland mocht dat uitkomen !
En verder probeer ik zeker weer naar St`goar te gaan ! dat was toch wel 1 van de betere afgelopen jaar :)

Gr stefan

DioR

Registered User
Stefan,

Zou je bij je volgende films het geluid kunnen opschroeven? Hij mag van mij wel een tikje harder, en mn laptop gaat helaas niet harder! Verder super gedaan hoor!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Graag gedaan vinnie, ik weet nog wel hoe dit jaar is begonnen en dat ik je tegen kwam in de meest vage kleine dorpies in belgie hahahhaha , Maar dat waren ook wel toffe showtjes :hehe!:

Bovenaan