Golden Salute

FPM ProductBOT

Registered User
1897_Wolff_Golden_Salute_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Golden Salute[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1897[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 62,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]3/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]50[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]De beste knalcake van nederland. het grote broertje van de Silver Salute. 10 keer vliegen 5 gouden staarten de lucht in en knallen in een gouden bol. Laat de buren weten dat het 12 uur is.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 26/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Kobajo

FPM Filmer
Tijdens de demo vielen de knallen een beetje tegen ten opzichte van de silver salute. Ook merkte Tony goed op dat het er op lijkt alsof er nog een effect moet komen wat er dan uiteindelijk niet komt of er een beetje mislukt uitziet.
Tijdens de finale show echter was de knal gelijkwaardig aan de silver salute, alleen vind ik de prijs aan de hoge kant en neem ik liever 3 silver salutes.

KoenL

Registered User
Vanmiddag de Silver Salute bekeken, en nu zie ik deze naam 'Golden Salute'. Wow, wat kunnen we daar dan van verwachten?!

Hmm, helaas ik ben niet zo enthousiast als over de Silver Salute. Opzich het goud is oke, maar de crackling erna? Ik vind het er totaal niet bij passen en ook niets toevoegen.

Ik ben het met je eens Daniel, doe mij ook maar 3 Silver Salutes!

Bert

Registered User
Een mooie cake, hoe het goud er helemaal uitkomt is lastig te bepalen vanaf film maar ziet er goed uit. Wat betreft de crackling: doe het of goed en hard maar niet zo'n klein beetje dit voegt niks toe. De tails vind ik wel erg orgineel, weer eens wat anders dan goud of crackling... ze lijken nu wel erg vel daar hou ik wel van. De prijs is aardig gemiddeld in de markt aangezien je voor een fanshape toch meestal iets meer betaald.

Tony

Administrator
Medewerker
Helemaal mee eens Bert. Als ze nou wat meer crackling erin hadden gestopt dan zou het al heel anders overkomen. Want ik vond hem ook hard klinken maar door de kleine hoeveelheid vond ik het maar niks.

@znpyro

Registered User
dit is niet de versie die Wolff heeft gezien in China. binnekort komen er filmpjes op vuurwerktoko waar te zien is hoe hij oorspronkelijk hoort te zijn, net als de silver salute maar dan in het goud.
misschien was het gewoon pech dat deze uit de bunkers zijn gehaald voor de show, en dat er net wat meer crackling in zit terwijl dat eigenlijk niet hoort.

ACDC

Registered User
Ondanks dat toch een flinke tegenvaller.

En bij 2 op 2 een foute verhouding dan is de kans groot dat de rest ook niet goed is.
Deze zullen ook de handel ingaan alwaar klanten "toevallig" de verkeerd gevulde pot meekrijgen?

Ook voor mij de silver salute ipv deze.

Richardus

Registered User
terwijl een medewerker op VWC meldt dat de golden salute harder gaat dan de silver salute... Zal toch niet weer zo'n omgedraaid fiasco gebeuren als vorig jaar met de .... (naam kwijt) en .... (naam ook kwijt)? Prijs is er wel naar...

@znpyro

Registered User
terwijl een medewerker op VWC meldt dat de golden salute harder gaat dan de silver salute... Zal toch niet weer zo'n omgedraaid fiasco gebeuren als vorig jaar met de .... (naam kwijt) en .... (naam ook kwijt)? Prijs is er wel naar...

het is denk ik altijd moeilijk te vertellen welke echt harder gaat. want de Silver salute gaat per 3 achter elkaar, en de golden salute knal met 5 tegelijk, en soms gaan er een enkeling tegelijk, waardoor het harder lijkt te gaan... ik denk dat we allemaal moeten wachten op de demo, ik ben ook wel benieuwd!

Jo440

Registered User
Het filmpje in de beginpost ziet er wel anders uit dan het filmpje op de site van Wolff. Daar ziet 'ie er een stuk beter uit.

pyrorick

Registered User
Valt me een beetje tegen dat er zo weinig wordt gepost over de golden salute.
Het is toch echt wel de dikste knalcake die te krijgen hier in dit land.

De prijs is wel wat aan de dure kant ja.

gelukkig heb ik er 2 voor de prijs van 1 besteld.

Kan nie wachten om deze gruwlijke pot te ontsteken.

WimRacing

Registered User
Golden Salute is dan niettemin nog een leuke (de beste?) vervanger voor diegenen die de Silver Salute niet hebben kunnen bemachtigen? Mits je 3 Silver Salute's wilde aanschaffen natuurlijk :)

Tony

Administrator
Medewerker
Valt me een beetje tegen dat er zo weinig wordt gepost over de golden salute.
Het is toch echt wel de dikste knalcake die te krijgen hier in dit land.

De prijs is wel wat aan de dure kant ja.

gelukkig heb ik er 2 voor de prijs van 1 besteld.

Kan nie wachten om deze gruwlijke pot te ontsteken.

Dat komt misschien door de prijs. 60 euro is niet niks en dat terwijl er meerdere knalcakes zijn zoals de clouds of thunder en de thunderking xxl die veel goedkoper zijn en net zo goed knallen.

Daarbij heeft de silver salute even al het andere onder gesneeuwd :smile:

painkiller

Registered User
Ik had deze genomen omdat de silver salute was uitverkocht. Ik vond het een mooie cake die ook nog best lang duurt maar vond hem het geld niet waard. Ik had ook een thunder king van zena en had het idee dat de knallen daarvan veel harder waren.
Het goud effect erbij is wel best mooi en vult de lucht aardig maar de crackling slaat nergens op.

Jean Cross

Registered User
Ik had er 3 (Had 12 Silver Salutes besteld en maar 9 gekregen, als vervanging 3 Golden Salutes :smiling:)

Ik had deze 3 GS als finale-onderdeel in mijn goudshow maar kan me er weinig van herinneren.. Weet dat er veel harde knallen waren en wat goud. Niets speciaals dus, wel grappig als vervanging.

Bovenaan