Nieuw 2024 Goldbomber

1Salute

Registered User
Nope, had me zomaar 1000 km autorit bespaard. Gaat me geen 2e keer gebeuren.
Pfoe ik zou echt flippen. 1000 km en dan de Goldbomber niet krijgen 😵
Ik had overwogen om 2 compounds te bestellen daar afgelopen seizoen waaronder de Goldbomber, maar tijdstechnisch was het niet haalbaar. Maar met jouw verhaal en met 2 uur enkele reis rijden ga ik daar geen risico's nemen dit jaar 🫡

Eric S

Registered User
Pfoe ik zou echt flippen. 1000 km en dan de Goldbomber niet krijgen 😵
Ik had overwogen om 2 compounds te bestellen daar afgelopen seizoen waaronder de Goldbomber, maar tijdstechnisch was het niet haalbaar. Maar met jouw verhaal en met 2 uur enkele reis rijden ga ik daar geen risico's nemen dit jaar 🫡
De 1000 km is overigens niet hun schuld, enkele reis was het 330 km voor me maar mijn auto begaf het toen ik er bijna was. Heb dus de reis 2 keer gemaakt.😅

de gvr

Registered User
Helaas geen ervaring. Hij is bij langenberg door mijn neus geboord.
Als een van de eersten besteld en dan "hebben ze m niet" bij afhaal.
Was inderdaad een regelrecht drama. Wachttijd van 4 uur!! En dan je bestelling niet hebben. Nooit nooit meer!!
Krijg mijn geld terug maar wel 400km gereden voor noppes vuurwerk !! Op dat moment is het maar goed dat wapens verboden zijn...

Eric S

Registered User
Was inderdaad een regelrecht drama. Wachttijd van 4 uur!! En dan je bestelling niet hebben. Nooit nooit meer!!
Krijg mijn geld terug maar wel 400km gereden voor noppes vuurwerk !! Op dat moment is het maar goed dat wapens verboden zijn...
Hadden ze helemaal niets van wat je besteld had?

Eric S

Registered User
Nee de hele bestelling was er niet. Punt is, het vuurwerk werd constant per kleine vrachtwagentjes aangevoerd omdat er maar een beperkte hoeveelheid kruit opgeslagen mocht worden op die locatie. Anders dan voorgaande jaren.
Dan was het toch een kwestie van wachten op t volgende wagentje? Dit zou ik echt niet accepteren. Boevenbende.

Bovenaan