Goes

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 14 Aug-2013
Plaats: Goes
Provincie: Zeeland
Wie:
Kaliber: niet bekend
Locatie: Grote Markt, een gedeelte van de Zusterstraat en op het parkeerterrein Koepoort
Tijd: 22.30 .

jorisman

Registered User
Na vorige week een wat mindere show te hebben gezien van Katan heb ik vandaag een mooie show gezien met een goed harde finale! Dit maakte de wat matige show van vorige week weer helemaal goed :tounge:.
Mijn film:

edje30

Registered User
Na vorige week een wat mindere show te hebben gezien van Katan heb ik vandaag een mooie show gezien met een goed harde finale! Dit maakte de wat matige show van vorige week weer helemaal goed :tounge:.
Mijn film:

Ik weet waarschijnlijk ook waarom deze show beter was dan de vorige, de vorige is waarschijnlijk gefakkeld en deze was electrisch geschoten.

tronetti

Registered User
Dit vuurwerkje was nog bijna niet doorgegaan ook. De provincie vond dat de weg (westwal ) niet goed genoeg was afgezet.
En dit terwijl er een kleine ponton van een postzegel groot op het water dreef....Dus moesten er bij de gemeente op het laatst nog snel wat extra dranghekken geregeld worden. Wordt hier zo moe van......Nederland op z'n best!

hardcore0438

Registered User
Klopt, dit zij ik ook al tegen jorisman toen er zo'n kale opgefokte lul van de gemeente iedereen dwong minimaal een meter naar achter te gaan , dat gaat lekker veel bijdragen aan de algemene veiligheid. 10 minuten voor de show was de weg , ik meen de westsingel nog niet eens af gezet. Al met al een heerlijk showtje.

Nog wat pics;
Foto-BMLNMDXR-G.jpg

Foto-GA7TFWUE-G.jpg

Foto-NGKKYF8N-G.jpg

Hele album +- 50 foto's;
http://www.mijnalbum.nl/Album=TGM4WLC6

Laatst bewerkt:
Bovenaan