Re: 123 Vuurwerk/Goedkoper Vuurwerk te Lopik
begin me toch te ergeren aan het nu of nooit verkoopgebeuren van de 123vuurwerk. zoals is al eens eerder heb aangeven is het door verschillende oorzaken op dit moment niet mogelijk om al te bestellen. Ik weet er blijft genoeg leuks over maar vond de actie van vorig jaar gewoon 30% korting op je bestelling vele malen prettiger en rustgevender, nu blijf ik toch iedere keer kijken wat voor een acties ik nu weer gemist heb.
lastig
De bedoeling van de tijdelijke extra aanbiedingen is zeker niet om mensen te ergeren. Zie het meer als extra kans om iets leuks te kopen met extra voordeel.
Kan me wel voorstellen dat het wat onrust kan geven. Maar is dat niet met alles als je kijkt naar wat je mist?? In iedergeval hoef je niet onrustig te worden als je vroeg iets koopt of het dan toch later nog goedkoper wordt: we geven een "laagste prijs garantie" (zie site)
En als het niet uitkomt om nu al te betalen maar wil je wel artikelen/aanbiedingen reserveren kun je altijd contact met ons opnemen. Je bent zeker niet de eerste en enige.... De praktijk leert dat we er altijd uitkomen met een oplossing op maat.
Naast direct betalen via de site bieden we ook andere betaal mogelijkheden trouwens (zie site):
" Betaal op rekening voor het einde van de maand, (alleen mogelijk voor bestellingen tot 31 oktober) *"
"Is betalen op dit moment een probleem? In overleg vooraf komen we er altijd uit! Neem eerst even contact met ons op voor overleg!"
"Wil je gebruik maken van de kortingsactie dan dient je betaling wel altijd voor 15 december plaats te vinden!"