Goedkoper Vuurwerk te Lopik

brian the freak

Registered User
Re: 123 Vuurwerk/Goedkoper Vuurwerk te Lopik

Is het buurt ass. xxl nu weer uit het assortiment gehaald ? Komen er nog aanvullingen op het assortiment bij ?

painkiller

Registered User

Jammer ja, de event cake's staan er ook niet meer op. Waarschijnlijk onderhoud (hoop ik).

Jean Cross

Registered User

Gedver, midweekje weg en mis direct weer een paar dingen :(

Zie geen Secret Salute's meer, Heavy Legend 8st en heb de dagaanbieding van de Silver Salute's gemist.! *snif snif*

Hoop dat het eea weer een keer voorbij komt.!

KoenL

Registered User

Op de vraag waarom bepaalde dingen (tijdelijk) van de site zijn kunnen alleen de mensen van 123Vuurwerk een antwoord geven. Wellicht horen we er nog iets over van hun kant, en zo niet; dan is het niet anders. Ga er maar vanuit dat er een reden voor is. ;-)

Jean Cross

Registered User

Zie geen Secret Salute's meer, Heavy Legend 8st ....*snif snif*

naar aanleiding van mijn eerdere post... vraag ik mij af of de Rubro Actie-artikelen eventueel nog terugkomen, of dat ik alvast verder moet kijken naar andere winkels.

Ik heb al het een en ander besteld bij 123, maar het zou mooi zijn als ik de eerdere bestellingen uit kan breiden bij jullie ;)

Alvast bedankt.!

floren

Registered User

naar aanleiding van mijn eerdere post... vraag ik mij af of de Rubro Actie-artikelen eventueel nog terugkomen, of dat ik alvast verder moet kijken naar andere winkels.

Ik heb al het een en ander besteld bij 123, maar het zou mooi zijn als ik de eerdere bestellingen uit kan breiden bij jullie ;)

Alvast bedankt.!

De artikelen van Rubro die er nog nog staan verkopen we uit. Daarna zal Rubro niet meer aangevuld worden.
Voor de goede orde: Alles wat besteld is leveren we dus gewoon uit.
Iedereen die reeds besteld heeft is op de hoogte gebracht per mail.

ifeelfine

Registered User

begin me toch te ergeren aan het nu of nooit verkoopgebeuren van de 123vuurwerk. zoals is al eens eerder heb aangeven is het door verschillende oorzaken op dit moment niet mogelijk om al te bestellen. Ik weet er blijft genoeg leuks over maar vond de actie van vorig jaar gewoon 30% korting op je bestelling vele malen prettiger en rustgevender, nu blijf ik toch iedere keer kijken wat voor een acties ik nu weer gemist heb.

lastig

floren

Registered User

begin me toch te ergeren aan het nu of nooit verkoopgebeuren van de 123vuurwerk. zoals is al eens eerder heb aangeven is het door verschillende oorzaken op dit moment niet mogelijk om al te bestellen. Ik weet er blijft genoeg leuks over maar vond de actie van vorig jaar gewoon 30% korting op je bestelling vele malen prettiger en rustgevender, nu blijf ik toch iedere keer kijken wat voor een acties ik nu weer gemist heb.
lastig

De bedoeling van de tijdelijke extra aanbiedingen is zeker niet om mensen te ergeren. Zie het meer als extra kans om iets leuks te kopen met extra voordeel.
Kan me wel voorstellen dat het wat onrust kan geven. Maar is dat niet met alles als je kijkt naar wat je mist?? In iedergeval hoef je niet onrustig te worden als je vroeg iets koopt of het dan toch later nog goedkoper wordt: we geven een "laagste prijs garantie" (zie site)
En als het niet uitkomt om nu al te betalen maar wil je wel artikelen/aanbiedingen reserveren kun je altijd contact met ons opnemen. Je bent zeker niet de eerste en enige.... De praktijk leert dat we er altijd uitkomen met een oplossing op maat.

Naast direct betalen via de site bieden we ook andere betaal mogelijkheden trouwens (zie site):
" Betaal op rekening voor het einde van de maand, (alleen mogelijk voor bestellingen tot 31 oktober) *"
"Is betalen op dit moment een probleem? In overleg vooraf komen we er altijd uit! Neem eerst even contact met ons op voor overleg!"
"Wil je gebruik maken van de kortingsactie dan dient je betaling wel altijd voor 15 december plaats te vinden!"

Red Eagle

Registered User

De bedoeling van de tijdelijke extra aanbiedingen is zeker niet om mensen te ergeren. Zie het meer als extra kans om iets leuks te kopen met extra voordeel.
Kan me wel voorstellen dat het wat onrust kan geven. Maar is dat niet met alles als je kijkt naar wat je mist?? In iedergeval hoef je niet onrustig te worden als je vroeg iets koopt of het dan toch later nog goedkoper wordt: we geven een "laagste prijs garantie" (zie site)
En als het niet uitkomt om nu al te betalen maar wil je wel artikelen/aanbiedingen reserveren kun je altijd contact met ons opnemen. Je bent zeker niet de eerste en enige.... De praktijk leert dat we er altijd uitkomen met een oplossing op maat.

Naast direct betalen via de site bieden we ook andere betaal mogelijkheden trouwens (zie site):
" Betaal op rekening voor het einde van de maand, (alleen mogelijk voor bestellingen tot 31 oktober) *"
"Is betalen op dit moment een probleem? In overleg vooraf komen we er altijd uit! Neem eerst even contact met ons op voor overleg!"
"Wil je gebruik maken van de kortingsactie dan dient je betaling wel altijd voor 15 december plaats te vinden!"

Vind persoonlijk dat dit bedrijf er echt heel veel aan doet om de klant tegemoed te komen.
En je komt er altijd met ze uit omdat ze je willen helpen bij elk probleem.

Kortom gewoon goede service!

Tony

Administrator
Medewerker

Op dit moment is er niet 1 andere winkel die het op deze manier doet.
Hier kan toch iedereen van genieten? Ja, het is je eigen keuze als je op dit moment nog niks wilt bestellen maar dat zijn de lastige keuze's voor een liefhebber in deze tijden.

ifeelfine

Registered User

het is niet altijd een keuze, dat je niet wilt/kunt bestellen maar goed heb Gerrit Schmieman al in de pm zitten, dan voor de reactie ga het ff verder via de pm uitleggen. En ja 123 vuurwerk geeft idd super service maar dat was de onrust niet. Heb alleen maar positieve ervaringen.

Mystifying Sage

Registered User

Gewoon prima en leuke actie, helemaal op deze manier.

Als je nu al je collectie op wilt bouwen kan dat en tegen zeer grote kortingen...Aantal toppers voorbij zien komen tegen leuke flink gereduceerde prijzen... TOP

Heb zelf nog niets besteld, maar hou wel sinds kort de site dagelijks in de gaten en 1ste bestelling zit er aan te komen ;)

KoenL

Registered User

he gerrit,

staat alles van zena al online? ik mis namelijk de brocade crown en de golden willow

gr..

Mocht je het nog niet hebben gezien, beide cakes staan in het OP=OP gedeelte met 30% korting. Van beide nog 6 stuks voorradig ;-) Sla je slag

floren

Registered User

Vanaf heden 20 oktober zijn de voorwaarden voor de kortings actie gewijzigd.

- De kortingen, indien van toepassing staan aangegeven per artikel. Alle actie prijzen zijn geldig zolang ze er vermeld staan. OP=OP voor de actie prijs!
- Minimaal 1e order bedrag is 250,00 euro (af te rekenen bedrag) Direct betalen via Ideal. Direct betalen via Ideal een probleem? neem via de site contact met ons op.
- Het minimale order bedrag is eenmalig. Daarna kunt u bijbestellen zonder minimum per bestelling.tot het einde van de actie.
- We geven een laagste prijs garantie: de artikelen die je koopt met een actie prijs zullen we niet goedkoper aanbieden, en zou dat wel gebeuren dan garanderen wij dat je het voordeel ook krijgt! (bij zelfde artikel, zelfde hoeveelheid uiteraard)
- De actie prijzen gelden tot 15 november 2011! Besteld voor 15 november is gegarandeerd geleverd (uitgezonderd problemen bij de leverancier natuurlijk)

Bent u al klant bij ons of heeft u in het verleden al eens besteld via goedkopervuurwerk.nl en geen mail hierover ontvangen? Neem dan even via onze site contact met ons op.

ifeelfine

Registered User

wees snel met je bestelling :p steeds meer producten hebben geen korting meer,

vandaag overigens mijn bestelling gedaan met persoonlijke code, al met al komt het voor mij goed uit.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker

Vandaag weer een superdagaanbieding

Met o.a. 45% aanbieding op de Fire Emblem van Royal
en 40% korting op de Sniper van Wolff.

Bovenaan