Goede kwaliteit wensballonnen in alle soorten en maten. Nu ook hart en voetbal-vorm!

thaiselampion

Registered User
Ik hoop dat dit hier goed staat. Ik kon geen andere passende plek vinden.

Op mijn website: www.enschede.thaiselampionnen.nl staan alle verschillende ballonnen die er te koop zijn. Op het moment ben ik de goedkoopste wederverkoper van www.thaiselampionnen.nl !!

Op het moment is er nog een kleine voorraad. Deze moet helaas eerst nagenoeg op zijn voordat ik weer een grote bestelling doe.

Dit zijn de verschillende soorten:

36x70 Wit 1,25
40x70 Wit 1,40
40x70 Kleur 1,50
45X90 Wit 1.60
45X90 Kleur 1.70
48x100 Wit 1.80
48x100 Kleur 1.90

Voetbal, zwart wit 3,50 alweer uitverkocht.
Thaise harten, wit 3,00 alweer uitverkocht.

Bij elke bestelling komt €6,75 aan verzendkosten omdat deze helaas niet door de brievenbus gaan! Uiteraard kun je zo ook ophalen in Enschede. Vul hiervoor het contact formulier op de site in en dan krijg je binnen 24 uur te horen waar en wanneer je het kunt ophalen.

Voor vragen kunnen jullie mij mailen naar enschede@thaiselampionnen.nl

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Goede kwaliteit wensballonnen in alle soorten en maten. Nu ook hart en voetbal-vo

hebben de 48x100 ballonen ook een grotere parafine ring, waardoor ze verder zweven/stygen?
Of hebben deze de zelfde parafinering als de kleinere ballonen.
komt er nog een korting als ze per 10 stuks worden gekocht ?

thaiselampion

Registered User
Re: Goede kwaliteit wensballonnen in alle soorten en maten. Nu ook hart en voetbal-vo

hebben de 48x100 ballonen ook een grotere parafine ring, waardoor ze verder zweven/stygen?
Of hebben deze de zelfde parafinering als de kleinere ballonen.
komt er nog een korting als ze per 10 stuks worden gekocht ?

Klopt, de 2 grootste soorten, de voetbal en de harten zitten grote parafine ringen bij. De 2 kleinste soorten zitten vierkanten bij.

Ik zal begin van de middag de korting per 10 voor de 2 grootsten regelen.

thaiselampion

Registered User

vanaf nu ook verkrijgbaar op de webshop:

10 stuks 45x90 wit 25,00
10 stuks 48x100 wit 30,00
25 stuks 45x90 wit 58,00

thaiselampion

Registered User

Omdat dit de nieuwste webshop van thaiseballonnen.nl is krijgen de eerste 10 kopers 10% korting op hun aankoop! Vul hiervoor bij je bestelling kortingscode 007 in. Na 10 aankopen zal de kortingscode vervallen en zal ik het hier wel even neerzetten.

thaiselampion

Registered User

Nieuwjaarsstunt!

Ter promotie van de thaiselampionnen krijg ik als wederverkoper (en de rest van de wederverkopers natuurlijk ook, maar de vraag is dan nog of hun de prijs aanpassen) forse korting op de lampionnen.

Kijk in de startpost voor de nieuwe tarieven.

De 10% korting actie is helaas afgelopen en aan korting op meerdere stuks word ook niet meer gedaan omdat de lampionnen anders per stuk duurder zouden worden.

Laatst bewerkt:

thaiselampion

Registered User

Producten in prijs verlaagd!

Door al maar dalende inkoopprijzen in Thailand zijn de lampionnen bij mij ook weer goedkoper geworden.

Kijk de startpost of de website voor de prijzen;
www.enschede.thaiselampionnen.nl

Bovenaan