GMP's speelgoed voor 31-12

passion fruit

Registered User
Dit staat inderdaad "on hold". Ik wil zeker weten dat de mensen bij wie ik het (zou) ga(an) vieren er geen bezwaren tegen hebben. Maar dat kan ik nu nog niet vragen.... crematie is morgen. Moet nog een goed moment vinden om het er over te hebben :huh: Das al lastig genoeg, om daar een geschikt moment voor te vinden.

Voor mezelf is het allemaal net wat minder persoonlijk, al vind ik het natuurlijk wel heel erg rot voor mn schoonfamilie.

Het bestelde vuurwerk ga ik uiteraard wel gewoon afhalen, de vraag is alleen nog of en waar het de lucht in gaat.

Tis inderdaad verdraaid lastig om een geschikt moment te vinden om het dan over vuurwerk te hebben. Maar helemaal niet ter sprake brengen is ook niet goed voor jou want je hebt een heel jaar hier naartoe geleefd. Ik denk dat je daarom ook best begrip zult krijgen van je schoonfamilie als je jouw vuurwerkplannen gewoon doorzet.
Het wordt wel wat lastiger als je O&N met je schoonfamilie viert natuurlijk...

GMP82

Zilveren Member
Ik vier het nu al enkele jaren daar, ivm de ruimte/rust (geen malloten die op elkaar schieten met romeinse kaarsen, single shots vanuit de hand schieten of met losse 2inch shells lopen te gooien).

Maar goed, er is wat overleg geweest en alles gaat gewoon door. Met als enig vraagteken hoe groot mn publiek wordt.

En nu wordt het weer weer de spelmaker/breker.

GMP82

Zilveren Member
Ik ga nog ff een apart topicje openen voor mn foto's en films van 2012/13, maar bij deze alvast een voorproefje!
(Filmen met de fotocamera (Nikon D5000) was geen groot succes, mede ook door de regen. Gelukkig had Sweetlaker ook zn camera mee!)

[video=vimeo;56591190]https://vimeo.com/56591190[/video]
(staat nog op processing, over 25min beschikbaar)

Bovenaan