Glorious

Jean Cross

Registered User
Re: Glorius

Kartonnetje binnen :) gister 1 getest en wat een topper is dit.! Hoge mines met felle crackling, fluitje is wat ielig, maar in totaal een erg groots potje.!! De "cake" zelf is mini; 7,5x7,5x7,5.

Aanradertje.!

MichelAngelo

Registered User

Met recht een aanraderTJE !

Uit dit kleine poppendoosje komt bewonderenswaardig veel. Leuke mines en scherpe crackling voor 3,95.

Shenanigan

Registered User

Lekker snel, harde fluit en felle crackling. En dan ook nog afwisselend. Alles een beetje klein en kort, maar als je er dichtbij staat is hij wel heftig. Ik vond het een leuke opwarmer voor het grotere werk.

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User

Wederom moet ik toegeven dat dit toch wel dikke aanrader is.! Heb deze in mijn herrieproject gestepped; 1-2-3-4-5... damn.. wat een geweld.! Eerlijk is eerlijk... 1 alleen is um net niet, maar meerdere in opbouwend tempo is toch wel genieten. blijvertje.!

Fabbahead

Registered User

Wederom moet ik toegeven dat dit toch wel dikke aanrader is.! Heb deze in mijn herrieproject gestepped; 1-2-3-4-5... damn.. wat een geweld.! Eerlijk is eerlijk... 1 alleen is um net niet, maar meerdere in opbouwend tempo is toch wel genieten. blijvertje.!

Gefilmd??!! :)

bluebear

Registered User

had er 1 besteld om te proberen.
stak hem eind van de middag af en hij was leuk.
volgend jaar maar eens met een aantal tegelijk.
zoals Jean al zegt 1 tegelijk is eigenlijk net te mager.

p-aart-y

FPM Hangouderen

Was op zoek naar info over dit potje maar kon hem niet vinden. Niet heel gek als blijkt dat de naam verkeerd gespeld is. Misschien kan een mod dit even aanpassen. Het moet zijn : Glorious.

Michel_G

Zilveren Member
Onbetwist toppertje dit!

Vorig jaar er ook meerdere van afgestoken en stond echt met verbazing te kijken dat er uit zulke bizar kleine buisjes, nog zulke leuke mines komen die meters hoog zijn! Prijs maakt het een absoluut toppertje dit, waarvan ik er dit jaar weer meerdere wil hebben. En zoals ook al meerdere malen vermeld: door zijn prijs een leuk blokje voor projectjes of om in veelvoud af te steken!

Moontan

Moderator
Medewerker
Straatfilm:

Glorious (Wolff Vuurwerk)
Gepubliceerd op 16 nov 2012 door PyroSpace
19 shots mine cake with colorful effects, crackling and screamers

Bovenaan