gigant maroon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firespree

Registered User
kruitsnuiver zei:
ik heb liever dat ze zo'n ding kopen als dat ze zelf dit soort knallen proberen te maken met weet ik veel wat allemaal.

Ben ik helemaal met je eens!!

kruitsnuiver zei:
@Firespree:
onzin is het niet dat die dingen af en toe niet omhoog gaan of te laat komen, dit gebeurt gewoon ;)
uhu ;)

JeKo

Registered User
kruitsnuiver zei:
ja oke, maar ik vind tog dat er een beetje overdreven word gereageerd op dit soort vuurwerk.
als iemand nou persee zo'n gigantische dreun wilt hebben moeten ze dat zelf weten. ik heb liever dat ze zo'n ding kopen als dat ze zelf dit soort knallen proberen te maken met weet ik veel wat allemaal.

@Firespree:
onzin is het niet dat die dingen af en toe niet omhoog gaan of te laat komen, dit gebeurt gewoon ;)
Oke, maar ja ieder z'n eigen mening en dat blijf je houden. Dus ik ga nu niet on eindig wel/niet posten ;)

Laten we het er op houden dat ieder voor zich zelf mag weten of hij/zij zo'n ding afsteekt of niet. Alles op eigen risico en het zou jammer zijn als iemand zo'n ding in z'n bezit heeft zonder er met enig verstand mee om te gaan.

kruitsnuiver

Registered User
JeKo zei:
Laten we het er op houden dat ieder voor zich zelf mag weten of hij/zij zo'n ding afsteekt of niet. Alles op eigen risico en het zou jammer zijn als iemand zo'n ding in z'n bezit heeft zonder er met enig verstand mee om te gaan.

ben ik met de volle 100% met je eens, en als iemand persee zo iets wilt afsteken ofzo doe het dan AUB op een veilige afstand en met je verstand, doe het bijvoorbeeld met electrische ontsteking er aan of iets dergelijks zodat je zowiezo genoeg afstand hebt, want als er zoiets in je hand ofzo knalt dan heb je een grote kans dat je het niet na verteld en dat moeten we niet hebben;)

Kruitsnuiver...

remio

Registered User
giant maroon, GROUND-salute, italiaansebom. hoort allemaal in hetzelfde rijtje en is goed af te steken mits je je aan de veiligheidseisen houd. NIET in een woonwijk, en voldoende afstand houden en het lont verlengen met visco.

gr remio

Laatst bewerkt door een moderator:

Luuk

Registered User
In deze thread is al lang niets meer gepost. Maar ik las hier van alles over de gigant maroon. Ik keek op een chinese vuurwerk site en zag dat de gigant maroon daar ook geproduceerd werd. Hieronder de link:

http://www.liuyang-fireworks.com/product/firecracker1.htm

Edit: Het derde plaatje van boven.

Gr Sebastiaantje

9s.jpg

SKY - F009
SIGANT MAROOM
SPEC : 2 - 3/6 * 3
PACKING : 15/6

COREF!RE___HC__

Registered User
ik heb deze in het echt meegemaakt (nu begin niet weer van ja zal wel enzo) en ik vond deze wel erg hard hoor,
je moet er al zeker geen 25 meter van afstaan zoals er inderdaad opstaat,
ik stond op ongeveer die afstand maar je hebt dan nog een ''piep'' in je oren, ik snap ook niet helemaal wat mensen met dit vuurwerk moeten, willen ze zo graag een gat in de grond of je oren eraan hebben ofzo:S

This Soundss Like Madnesssssss :nuts:

Maar goed :p Een zeer grove bom eigenlijk als ik me dat hier allemaal lees haha
Wat ik vaag vind 120 Gram Actieve Stof !!! voor gewoon één knal ! dat is toch uber veel...
Als je weet dat je al met 0.25 Gram een krachtige knal hebt ! en met 2 Gram al een Heeel harde knal , wat moet 120 Gram dat niet zijn ! verslaat toch alles... :p Hoeveel gram zat er trouwens in zo'n giga Vlinder ?

Greetzzzz

nlgabber

Registered User
Het is een super knal een zware bom had er 2 jaar geleden ook 20 van wooooooowh een echt goed knal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan