Giga Vuurwerk verkoop ! (....)

PimFortuyn

Registered User
snap al de negatieve reacties niet echt.... ben er vanavond even langsgegaan rond een uur of 8 en er stond misschien 20/30 man. was zo aan de beurt en het meeste was nog op voorraad.... deze dingen gehaald:
egypte pakket 3 25,-
crazy coconut 20,-
air attack 15,-
ninja 2 10,-

dus zou zeggen probeer het een keer s'avonds ipv vroeg je nest uit en een tijdje wachten.

vwtune

Registered User
ik was wel zo stom om er donderdagchtend 6 uur te staan.... niet normaal druk. .... heb de big box (lidu) samurai pijlen , 500 grams chaotic van lidu en super starpijlen van star gehaald. Dik goedkoper dan in een normale winkel.... tot nu tot geen probleem gehad met weigeraars oid.
Vanavond ga ik weer ff, gister reed ik nog langs en stond niet eens een rij. misschien dat het ook niet eens meer zin heeft om te gaan aangezien het morgen gaat stormen en regenen.... helaasssss

boebia

Registered User
Afgelopen zaterdag ochtend stond ik samen met mijn neefje van14 vanaf 06:15 in de rij. Volgens hem was dit the place 2 be om vuurwerk te halen. Hij had een hele lijst gemaakt van voornamelijk knalvuurwerk. Ik zou een leuk pakketje meenemen. Na 2 uur waren we aan de beurt, mijn neefje leest zijn bestelling voor maar helaas, alles uitverkocht! Onbegrijpelijk dat na 2 uur al dat knalwerk is uitverkocht. De man achter de balie verzekerd hem dat later op de dag alles weer word aangevuld. Je denkt toch niet dat ik later op de dag weer in de rij ga staan om vervolgens weer achter het net te vissen zeg ik tegen hem. Neefje bijna in tranen net zoals al die andere jochies die met tranen in hun ogen hetzelfde te horen hadden gekregen. Het pakket dat ik wilde... ook uitverkocht. Enige pakket wat voorradig was was een pakketje van 35 euries. Die heb ik toen maar gekocht maar vond het wel wat magertjes dus wilde ik nog wat kleine cakes erbij. Je raadt het al.... uitverkocht! Toen maar 4 grote cakes gekocht, die waren er nog in overvloed. Achteraf fantastisch vuurwerk, maar de advertentie is misleidend!!

Bovenaan